پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تصاویر/ احیای شب نوزدهم ماه مبارک رمضان در حرم حضرت معصومه(س)

حوزه/ مسئول مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت از پخش زنده برنامه تسبیح سحر در سحرگاهان شب‌های قدر از حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حسن فرقانی از پخش زنده برنامه تسبیح سحر در شبکه استانی نور از حرم مطهر بانوی کرامت تا بیست و سوم ماه مبارک رمضان همزمان با شب های قدر خبر داد.

وی گفت: این برنامه رسانه ای سحر دوشنبه بیستم ماه مبارک رمضان با کارشناسی حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله فرحزاد، مداحی سید رضا تحویلدار، دعاخوانی حاج رضا ولی زاده و قرائت قرآن و اذان مهدی فروغی به صورت زنده از شبکه قم منعکس شد.

مسئول مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت ادامه داد: کارشناس مذهبی این برنامه در روز سه شنبه بیست و یکم رمضان حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله فرحزاد و در روزهای چهارشنبه  بیست و دوم و پنج شنبه بیست و سوم ماه مبارک رمضان حجت الاسلام والمسلمین نظری منفرد خواهد بود.

وی افزود: مداحی، دعا خوانی و قرائت قرآن و اذان در سحرگاه سه شنبه به ترتیب توسط سید جواد میرجعفری، حسن اخباری و علی علیزاده، در سحرگاه چهارشنبه به ترتیب توسط جواد هاشمی، عباس حیدرزاده و قاسم مقدمی و در سحرگاه پنج شنبه به ترتیب توسط علی اکبر حائری، علی مالکی نژاد و حسین یزدان پناه دنبال خواهد شد.

فرقانی گفت: این برنامه از ساعت ۳ صبح با حضور کارشناس مذهبی آغاز و تا اذان صبح ادامه خواهد داشت تا مخاطبان و علاقه مندان بتوانند در ساعات معنوی سحر از فضای حرم مطهر در کنار بیان معارف اهل بیت علیهم السلام استفاده کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha