پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
شب قدر

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: مراسم شب‌های قدر در فضای باز همه امامزادگان و به ویژه ۴۹ بقعه شاخص در سطح استان اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان،به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام ولی الله روان، با اشاره به شب‌های قدر اظهار داشت: بهره برداری از این شب‌ها که به تعبیری توشه سفر یک سال مسلمانان تا ماه رمضان سال آینده را در بر می گیرد از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با بیان اینکه در سال جاری همچون سال گذشته برگزاری آئین شب‌های قدر در امامزادگان به دلیل شیوع کرونا با چالش‌هایی رو به رو شده است، ابراز داشت: از این رو برگزاری هر گونه مراسم در این ایام با توجه به دستورات ستاد مقابله با کرونا برنامه‌ریزی خواهد شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه بر اساس مصوبات ستاد مقابله با کرونا برگزاری مراسم احیا در شب‌های قدر تنها در فضای باز امکان پذیر است، تصریح کرد: حضور حداقلی و حداکثر زمان دو ساعت برای برگزاری این مراسم نیز از دیگر شرایط اعلام شده از سوی ستاد مقابله با کرونا است.

وی افزود: بر این اساس در سال جاری در سه شب مراسم احیا در استان اصفهان این مراسم در امامزادگانی که فضای باز کافی دارند و به ویژه ۴۹ بقعه شاخص استان مراسم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام روان اضافه کرد: توزیع ماسک و مواد ضدعفونی کننده برای افراد حاضر در این مراسم توسط مسئولان بقاع متبرکه انجام خواهد شد. همچنین در امامزادگان توزیع غذا تنها به صورت بیرون بر انجام می‌شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha