پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
امام جمعه قزوین

حوزه / رئیس شورای حوزه علمیه استان قزوین گفت: تقوا درهای بسته را باز و به کارهای علمی نیز برکت می دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، عصر امروز  در دیدار رئیس پارک علم و فناوری قزوین با تسلیت ایام شهادت امیرالمؤمنین(ع) گفت:  قرآن فرموده اگر تقوای الهی داشته باشید، درهای بسته به روی شما باز می‌شود و در فناوری هسته‌ای دانشمندانی چون شهید شهریاری همین معنا را جدی گرفتند و با رویکرد تقوا وارد عرصه‌های علمی شدند و در نتیجه پیشرفت‌های عظیم در فناوری هسته‌ای بدست آمد.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: با تقوای الهی و عمل به آیات قرآن، سردار سلیمانی توانست عراق، سوریه، یمن، فلسطین و حزب الله لبنان را به عزت و عظمت برساند و جا دارد مفصل درباره این معنا فکر کنیم تا در کارهایمان به برکت و توفیقاتی که این بزرگان رسیده‌اند، دست یابیم.

 نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: نماز شب، اخلاق، با وضو بودن و چشم نداشتن به بیت‌المال از مصادیق تقواست و اگر در کنار تحقیق و پژوهش، تقوا را نیز در نظر بگیریم شاهد برکات عظیم در کارهایمان خواهیم بود.

رئیس شورای حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: ساز و کاری اتخاذ کنید که شرکت‌هایی که پس از توانمندسازی وارد عرصه تولید و صنعت می‌شوند، بخشی از درآمدهای خود را در پشتوانه‌سازی پارک علم و فناوری هزینه کنند و این عزیزان را وارد کار خیری در این فضای مهم کنید.

تقوا درهای بسته را باز و به کارهای علمی برکت می دهد

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha