پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
طبخ غذا نذری لیالی قدر

حوزه/کانون فرهنگی هنری مقداد یاسوج با همراهی مدرسه علمیه علی بن موسی الرضا(ع) یاسوج به یاری مستمندان روزه دار شتافتند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یاسوج ،کانون فرهنگی و هنری مقداد مسجد امام جعفر صادق(ع) شرف آباد یاسوج به عنوان یکی از فعالترین کانونهای مساجد استان در سالهای اخیر، فعالیت های فرهنگی و اجتماعی خوبی داشته است.

این کانون در یک سال اخیر و در راستای عمل به فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر کمک های مومنانه اقدامات زیادی در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد انجام داده و در طول ۱۴ ماه اخیر با حضور در بطن جامعه و شناسایی محرومان و مستمندان در روزهای سخت کرونایی به یاری آنها شتافته است.

کانون مقداد به عنوان کانون معین در بحث خدمات رسانی، با حضور در شهرستان زلزله زده دنا از نخستین دقایق پس از زلزله ۲۹ بهمن ماه سال گذشته با همه توان و استعداد وارد میدان عمل شد و توانست هم رضایت مردمی و هم رضایت نماینده ولی فقیه و دیگر نهادها و ارگانهای دولتی را کسب کند.

در همین خصوص آزاده السادات احمدی مهریان رابط کانون مقدار یاسوج در گفتگو با خبرنگار حوزه گفت: کانون فرهنگی مقداد مسجد امام جعفر صادق(ع) شرف آباد یاسوج نسبت به تهیه و توزیع نزدیک به ۱۰ هزار بسته گوشت گرم گوسفندی میان مردم محروم استان اقدام کرده است.

وی گفت: این مجموعه فرهنگی در بیش از یک سال اخیر اقدامات دیگری انجام داده که در ماه مبارک رمضان پخت و توزیع غذای گرم میان مستمندان روزه دار از دیگر اقدامات بوده است .

احمدی ادامه داد: در یکی از آخرین اقدامات کانون مقداد با همکاری مدرسه علمیه امام علی بن موسی الرضا(ع) شهر یاسوج و در ماه مبارک رمضان در لیالی قدر اقدام به طبخ و توزیع یک هزار و ۴۰۰ پرس غذا بین نیازمندان در حاشیه های شهر یاسوج کرده است.

خدمت به محرومان روزه دار یاسوجی با همکاری حوزه علمیه و کانون مقداد

در ادامه حجت‌الاسلام بهشت، مدیر مدرسه علمیه امام علی بن موسی الرضا(ع) هم گفت: حوزه علمیه در طول دوران سخت کرونایی با همکاری سایر مجموعه ها و گروه های جهادی به خصوص گروه جهادی شهید میثمی حوزه علمیه یاسوج اقدامات متعددی برای خدمت به مستمندان انجام داده است.

وی افزود: با همراهی کانون مقدار مسجد امام جعفر صادق(ع) یاسوج در ماه مبارک رمضان و با استفاده از تجهیزات آشپزخانه حوزه علمیه اقدام به طبخ و توزیع غذا میان مستمندان کردیم.

خدمت به محرومان روزه دار یاسوجی با همکاری حوزه علمیه و کانون مقداد

خدمت به محرومان روزه دار یاسوجی با همکاری حوزه علمیه و کانون مقداد

خدمت به محرومان روزه دار یاسوجی با همکاری حوزه علمیه و کانون مقداد

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha