پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
ویروس کرونا

حوزه/ رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون، ۲۵ هزار و ۳۹۱ مورد مثبت کرونا بر اساس معیارهای تشخیصی آزمایشگاهی PCR در مجموعه زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان شناسایی شدند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، نوید دانایی، ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، پیرامون آخرین آمار شیوع بیماری کرونا ویروس اظهار کرد: از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا تاکنون، ۲۵ هزار و ۳۹۱ مورد مثبت بیماری کرونا بر اساس معیارهای تشخیصی آزمایشگاهی PCR در مجموعه زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان شناسایی شده‌اند.

وی اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته از سیزدهم تا چهاردهم اردیبهشت‌ماه سال جاری بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۹ بیمار مثبت جدید مبتلا به کووید۱۹ در شهرستان تابعه دانشگاه و در مراکز درمانی بستری شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ادامه داد: مجموع بیماران بستری شده در بیمارستان‌های زیرپوشش دانشگاه از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا ویروس تاکنون به پنج هزار و ۹۶۸ نفر رسیده است و ۱۹ هزار و ۴۵۲ بیمار نیز به‌صورت سرپایی شناسایی شدند.

دانایی گفت: کل موارد بهبودی و ترخیص بیماران مبتلا به کووید۱۹ از ابتدای بروز و شیوع بیماری در بیمارستان‌های زیرپوشش دانشگاه به پنج هزار و ۵۶ نفر رسید

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha