پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
بیژنی

حوزه/مسئول سیاسی سپاه امام سجادعلیه السلام هرمزگان گفت: جریان تحریف یکی از مسائل مهم آسیب زا در انتخابات ۱۴۰۰ و تعیین کننده ترین عامل در انتخابات خرداد ماه، بنابر بررسی انجام شده شکست جریان تحریف است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»در یزد، جواد بیژنی در نشست آنلاین گفتمان انقلاب با موضوع «تواصی به حق» در مدرسه علمیه الزهرا سلام الله علیها بندرعباس با اشاره به نقش فعال و راهبردی کنشگران انقلاب اسلامی در آستانه اتفاق مهم انتخابات ۱۴۰۰، بیان کرد: مجموعه بسیج دو راهبرد عمده برای انتخابات تعریف کرده تا این انتخابات و به عبارتی تغییر در سیستم مدیریتی کشور به خوبی ایفا شود.
 
مسئول سیاسی سپاه امام سجاد علیه السلام با تأکید بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، تصریح کرد: طبق بیانات مقام معظم رهبری حفظه الله مبنی بر اینکه «امروز حاکم بر سرنوشت، خود ملت هستند»، مردم با دقت بیشتر می توانند بهترین انتخاب را داشته باشند.
 
کارشناس سیاسی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی، قدرت را از مستبدین روزگار گرفت و به مردم هدیه داد، افزود: مردم باید از قدرت رای خود در جهت تغییر مناسب مدیریت کشور استفاده کرده و به نفع تشکیل «ایران قوی» به کار ببرند.
 
 بیژنی، با بیان اینکه قدرت رأی دادن و انتخاب از جمله دستاوردهای انقلاب اسلامی است، تشریح کرد: حضور و مشارکت مردم در انتخابات و رای آنها در آینده کشور و انقلاب اسلامی تأثیر داشته که از نگاه دین و شرع باید از نظام و انقلاب پشتیبانی شود.
 
وی با اشاره به حضور فعال سردار قاسم سلیمانی در تمام زمینه هایی که انقلاب نیاز داشت، خاطرنشان کرد: علاوه بر نگاه دینی، طبق دیدگاه ملی، اقتدار کشور را باید با حضور پرشور در این عرصه انتخابات حفظ کرد تا مام وطن مورد هجمه و ضربه قرار نگیرد.
 
کارشناس سیاسی، تعیین کننده ترین عامل در انتخابات خرداد ماه، بنابر بررسی انجام شده را شکست مسئله تحریف دانست و بیان کرد: طبق بیانات حضرت آیت الله خامنه ای (حفظه الله) مبنی بر «اگر جریان تحریف شکسته شود، تحریم شکسته خواهد شد»، امروز تحریف گران بزرگ، تلاش می کنند تا ذهنیت مردم را شکل دهند. 
 
بیژنی، با توصیه به مطالعه کتاب « پس از بیست سال» به عنوان منبعی خوب برای شناخت جریان تحریف، گفت: کمک به انتخاب گزینه اصلح و تشکیل دولت جوان انقلابی، راهبرد بعدی است که  دولتی مطابق با آرمان های انقلاب اسلامی روی کار بیاید.
 
وی با اشاره به نظر کارشناسان اقتصاد، نهایت تأثیر تحریم تنها سی درصد دانست و توضیح داد: مشکلات عمده کشور در سوء مدیریت، عدم نظارت و عدم پویایی است که دقیقا با توجه به این مسائل حضرت آیت الله خامنه ای مدظله العالی دولت جوان انقلابی که دارای شور، نشاط، پویایی و عدم خستگی ناپذیری بوده را حلال مشکلات کشور معرفی نمودند.
 
مسئول سیاسی سپاه امام سجاد علیه السلام  در پایان، فعالیت در صحنه دفاع از انقلاب اسلامی، جهاد گفتگو و تبیین و گره گشایی از اذهان مردم را ضروری ترین اقدام نیروهای انقلاب دانست.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha