شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام علی بخشی قزوین

حوزه / مدیر مدرسه علمیه شهرستان تاکستان گفت: حضرت علی (ع) شخصیتی فراتاریخی است، زیرا درس پاک‌ زیستن و خوب زندگی‌کردن سیره آن حضرت بود که برای همه مردم جهان قابل آموختن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام حمید علی بخشی، ظهر امروز در دیدار با اساتید و طلاب مدرسه علمیه شهید مخصطفی خمینی (ره) شهرستان تاکستان، گفت: راستگویی و راست‌ کرداری، حق‌ مداری و باطل‌ ستیزی، قانون ‌مداری و احترام به قانون، نظم و انضباط، شایسته‌ سالاری، مراقبت، ارتباط همیشگی و بدون واسطه با مردم، توجه عمیق به تعلیم و تربیت سیره فتاری حضرت علی(ع) بود.

وی خاطرنشان کرد: دستگاه ‌های فرهنگی به تبیین ابعاد فکری و سیره رفتاری امام علی(ع) در جامعه و بین جوانان بپردازند.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان تاکستان عنوان کرد: حضرت علی(ع) بالاترین مرحله اخلاص را در عبادت داشت و همراه با همسر و فرزندان سه روز افطار خود را به افراد نیازمند و یتیم بخشید.

وی ادامه داد: حضرت علی (ع) شخصیتی فراتاریخی است، زیرا درس پاک‌ زیستن و خوب زندگی‌کردن سیره آن حضرت بود که برای همه مردم جهان قابل آموختن است.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان تاکستان با بیان این که عدالت  حضرت علی (ع) را از مهمترین ویژگی های ایشان بود، بر ضرورت ترویج معارف علوی تاکید کرد و آن را نیاز امروز بشیت دانست.

پذیرش طلاب جدید در مدرسه علمیه شهرستان تاکستان

 حجت الاسلام علی بخشی به پذیرش طلاب جدید در مدرسه علمیه شهید مصطفی خمینی (ره) شهرستان تاکستان پرداخت و بیان کرد: مدرسه علمیه شهرستان تاکستان به عنوان یادگار مرحوم آیت الله شالی، در حال حاضر با ۱۲۰ طلبه در پایایه های اول تا دهم و ۱۸ استاد فعالیت می کند و درس خارج هم از سه سال قبل حجت الاسلام والمسلمین اسلامی در این مدرسه  برگزار می شود.

 وی اظهار کرد :ثبت نام طلاب جدید حوزه علمیه شهرستان تاکستان تا بیستم خرداد سال جاری انجام می شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha