جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 956977
۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۹
حجت الاسلام والمسلمین شمس

مدیر حوزه علمیه استان یزد، قدس را قلب تپنده اسلام خواند و گفت: روز قدس امسال نیز که با توجه به شرایط و دستور ستاد ملی کرونا برگزاری راهپیمایی امکان پذیر نیست، تمام مسلمانان با استفاده از ظرفیت فضای مجازی حضور خود و انزجار از رژیم صهیونیستی را نشان خواهند داد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس مدیر حوزه علمیه استان یزد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، با تاکید بر این که قدس قلب تپنده اسلام است و هرگز از اسلام جدا نخواهد شد، تصریح کرد: روز قدس نماد دفاع از مظلوم و ایستادگی در برابر ظالم است.

وی ادامه داد: مسلمانان غیور تا خون در رگهایشان است از قدس دفاع خواهند کرد مانند سردار سلیمانی که از مدافعین حرم و آزادی قدس شریف بود؛ این مرد میدان همواره برای آزاد سازی قدس از دستان آلوده اسرائیل غاصب تلاش می کرد و ان شاء الله با ثمر رسیدن خون  سردار شهید و همت و تلاش جبهه مقاوت در سراسر دنیا، قدس به زودی آزاد خواهد شد.

مدیر حوزه علمیه استان یزد اظهار کرد: روز قدس امسال نیز که با توجه به شرایط و دستور ستاد ملی کرونا برگزاری راهپیمایی امکان پذیر نیست، تمام مسلمانان با استفاده از ظرفیت فضای مجازی حضور خود و انزجار از رژیم صهیونیستی را نشان خواهند داد.

انتهای پیام 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha