شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مسابقات قرآن اوقاف

حوزه/ رئیس اداره امور قرآنی اوقاف قم گفت: ثبت نام برای شرکت در چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از ۱۳ اردیبهشت به مدت یک ماه آغاز شده است.

 به گزارش خبرگزاری حوزه،سید محمد صالح‌نژاد با اشاره به برگزاری چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در سال جاری اظهار کرد: ثبت نام برای شرکت در این مسابقات از ۱۳ اردیبهشت تا ۱۳ خرداد و از طریق سایت رسمی مسابقات به آدرس http://www.quraniran.ir انجام می‌شود.


وی افزود: این مسابقات ویژه برادران و خواهران بالای ۱۸ سال است و در رشته‌های قرائت، ترتیل، حفظ، اذان، دعاخوانی، تفسیر و مدیحه‌سرایی قرآن کریم برگزار خواهد شد.


رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان اینکه به دلیل تک شهرستان بودن قم، مرحله شهرستانی و استانی این مسابقات به صورت همزمان برگزار می‌شود گفت: در نظر داریم مسابقات این مرحله را در بازه زمانی تیر و مرداد برگزار کنیم که شیوه برگزاری با توجه به شرایط و مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا تعیین خواهد شد.


وی ادامه داد: سال گذشته ۳۵۰ نفر از خواهران و برادران قمی در این مسابقات شرکت کردند و در مرحله نهایی و کشوری هم موفقیت‌های مهمی به دست آوردند.


صالح‌نژاد عنوان کرد: در چهل و سومین دوره این مسابقات، شرکت‌کنندگان استان قم در رشته قرائت دو رتبه بین‌المللی کسب کردند که دستاورد مهمی برای قم به شمار می‌رود.
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • فاطمه IR ۰۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
    0 0
    الحمدلله که دختران وزان مسلمان در کشور ما هم در امور قرآنی موفق هستند انشالله خداوند توفیق عمل به قرآن رو به همه مادران مسلمان عنایت بفرماید زیرا به گفته امام عزیز از دامن زن مرد به معراج میرسد انشالله مادران قرآنی در فرزند آوری وتر بیت فرزند مهدوی نیز موفق باشند خادم القرآن مادر 5 فرزند قرآن دوست