شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
ساره حسینی پور

حوزه/معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران جاسک گفت: برای زمینه سازی ظهور هم حرکت و هم دعا لازم است و گام اول قبل از زمینه سازی برای ظهور، شناخت امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»در هرمزگان، ساره حسینی پور در نشست اخلاقی ویژه ماه مبارک رمضان که با حضور طلاب و اساتید و کادر مدرسه علمیه خواهران جاسک در فضای مجازی برگزار شد با آرزوی بهره مندی از شب های قدر، اظهار داشت: شب قدر شبی که تمام مقربان درگاه الهی در زمین خدمت امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف نزول خواهند کرد و در این شب به واسطه امام زمان (عج) فیض الهی شکل گرفته و به بندگان دیگر هم توجه می شود. 
 
وی با اشاره به شهادت امام علی (ع) و مخفی بودن قبر امیر المؤمنین تا زمان امام صادق علیه السلام، بیان کرد: این بیانگر غربت و مظلومیت آن امام همام است پس هر فرد به عنوان شیعه باید مراقب غربت امام زمان خود باشد.
 
معاون پژوهش مدرسه علمیه خواهران جاسک، با اشاره به اینکه چقدر برای ظهور حضرت حجت(عج) زمینه سازی شده و انسان  چگونه می تواند مسیر درست را انتخاب کند، گفت: گام اول شناخت حضرت و گام دوم  زمینه سازی ظهور است، زیرا تمام مشکلات با دستان مبارک حضرت بر طرف خواهد شد.
 
وی با اشاره به فرازی از دعای ندبه «بِنَفْسی اَنْتَ اُمْنِیّةُ » بیان کرد: هدف های خود را باید بر اساس رسیدن به حضرت حجت(عج) تنظیم کرد. لحظه لحظه زندگی انسان باید مهدوی باشد و باید برای ظهور قائم آل محمد (عجل الله تعالی فرجه الشریف) برنامه ریزی شده باشد.
 
خانم حسینی پور در پایان گفت: برای زمینه سازی ظهور هم حرکت و هم دعا لازم است و هیچ کدام به تنهایی کار ساز نیستند، پس باید به فکر تربیت خود و دیگران بوده تا سربازان لایقی برای حضرت تربیت بشود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha