سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
روز قدس

حوزه/ حجت‌الاسلام محمد عرب از برگزاری پویش‌ها و طرح‌های دانش‌آموزی مجازی در روز قدس خبر داد.

حجت‌الاسلام محمد عرب، مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، ضمن قبولی طاعات و عبادات روزه‌داران و تبریک فرارسیدن روز قدس، پیرامون اهمیت روز جهانی قدس، اظهارداشت: روز جهانی قدس یکی از برجسته‌ترین و ماندگارترین یادگاران احیاگر اسلام ناب محمدی(ص) حضرت امام خمینی(ره) و نماد صف‌بندی حق در مقابل باطل و مظهر حمایت جهانی از مردم رنج‌کشیده فلسطین است.

وی افزود: اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان همیشه پیشرو در مسئله استکبارستیزی بوده و دانش‌آموزان همه‌ساله با حضور پر شور خود در این راهپیمایی مشتی محکم بر دهان دشمنان می‌کوبیده‌اند.

حجت‌الاسلام عرب، پیرامون برنامه‌های اتحادیه دانش‌آموزان در روز جهانی قدس، گفت: امسال نیز با توجه به وضعیت قرمز کرونایی و ممنوعیت برگزاری تجمعات چند پویش دانش‌آموزی برگزار خواهد شد.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان ادامه داد: اولین پویش، پویش هر دانش‌آموز یک دلیل نفرت از رژیم کودک کش می‌باشد که دانش‌آموزان دلیل نفرت خود از اسرائیل را برای به‌صورت کلیپ و یا عکس نوشت برای دبیرخانه ارسال می‌کنند.

وی، پیرامون دیگر برنامه‌های این تشکل افزود: دومین پویش، چالش سطل آب می‌باشد به این صورت که در آن دانش‌آموزان با خاک، شن و یا مواردی از این دست، ستاره پرچم اسرائیل را روی زمین ترسیم می‌کنند و سپس با ریختن آب آن را از زمین پاک می‌کنند.

حجت‌الاسلام عرب، پیرامون پویش و چالش سوم اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در روز قدس افزود: آخرین برنامه در قالب ویژه‌برنامه جشنواره رسانش به مناسبت ماه مبارک رمضان و روز قدس و ازآنجایی‌که فعالیت هنری و تولید محتوا اهمیت بسیاری دارد، در نظر است تولید پادکست صوتی و کلیپ تصویری با موضوع روز قدس و فلسطین توسط دانش‌آموزان صورت گیرد و افراد برتر مورد تقدیر قرار گرفته و جایزه دریافت نمایند.

وی در پایان اظهارداشت: با توجه به اینکه موارد چنینی علاوه بر انتقال حس مبارزه با رژیم صهیونیستی و ایمان بیشتر به نظام جمهوری اسلامی، جذابیت بالایی برای دانش‌آموزان به همراه دارد، این چالش‌ها در نظر گرفته شده است.

لازم به ذکر است، دانش‌آموزان برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در مسابقات و چالش‌های ذکر شده می‌توانند به سایت اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان خوزستان به آدرس https://etehadiekhz.ir/ مراجعه نمایند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha