جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
روز قدس

حوزه/ قریب نیم قرن شرارت، توطئه، خونریزی و نیرنگ، چکیده تاریخ یک رژیم اشغالگر و سلطه جو به نام اسرائیل است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه،  دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم باصدور بیانیه ای بمناسبت روز قدس با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید سلیمانی تاکید کرد که مبارزه با رژیم اشغالگر تا آزادی قدس شریف، آرمان انقلاب اسلامی مردم ایران است.

متن بیانیه به این شرح است:

در حالیکه استکبار جهانی برای حمایت از رژیم کودک کش صهیونیستی قصد داشت نام فلسطین مظلوم برای همیشه محو شود، با ابتکار مام راحل عظیم الشان جمعه آخر ماه مبارک رمضان، مسیر معادلات استکبار را به هم ریخت.

 مسلمانان و آزادگان، به دعوت امام خمینی (ره) پویشی جهانی را در اعتراض به جنایات سفاکان صهیونیست هر ساله با نام شریف « روز قدس » با هدف دفاع از مظلومان برگزار می کنند و امروز پس از سال ها این پرچم امید بخش، با وجود سلف صالح امام، حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)، همچنان در اهتزاز و برکت است.

جبهه مقاومت استوار تر از همیشه در کمال عزت و اقتدار از حق و مظلوم دفاع می کند و مردم فلسطین و رزمندگان جبهه مقاومت به برکت رهبری ولی امر مسلمین، هیمنه رژیم اشغالگری را که روزگاری آرزوی نیل تا فرات در سر داشت، بارها و بارها شکسته‌اند که از جمله آخرین آن حمله موشکی به تاسیسات هسته‌ای دیمونا و رسوایی گنبدآهنین است.

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با گرامیداشت یاد و خاطره سیدالشهدای جبهه مقاومت سردار شهید سلیمانی و تمامی شهیدان سرافراز اسلام تأکید می‌کند که مبارزه با رژیم اشغالگر تا آزادی قدس شریف، آرمان انقلاب اسلامی مردم ایران است و تنها راه‌حل مسئله فلسطین، بازگشت تبعید شدگان فلسطینی و برگزاری همه ‌پرسی به‌منظور تعیین نوع حکومت با مشارکت همه مسلمانان، مسیحیان و یهودیان فلسطینی است و از همه مردم شریف ایران اسلامی می خواهد تا ضمن گرامیداشت این روز، همچون گذشته آزادی همه مظلومان و شکست و نابودی جبهه استکبار را از خداوند متعال مسئلت نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha