جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه شهرستان تاکستان

 حوزه / نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: همه باید بکوشیم که امضای رضایت امام مهدی(عج) را در این شب ها کسب کنیم، چرا که رضایت ایشان مهمترین سرمایه برای رسیدن به رضایت و خوشنودی خدا و زندگی طیب و پاکیزه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی، با حضور در برنامه سحرگاهی «شمیم سحر» سیمای مرکز قزوین، گفت: ما جز استغاثه به امام مهدی (عج) و پناه بردن به ایشان راهی نداریم؛ همه مومنان به خصوص منتظران خوب است که به باطن و سرّ این شب ها توجه کرده و عبودیت و بندگی خود را همراه با امام معصوم به منصه ظهور برسانند و در واقع بکوشند آینده ای خوب، مطلوب و روشن در پرتو عنایات حضرت حجت (عج) برای خود رقم بزنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: کسی در این شب ها موفق است و می تواند این شب ها را درک کند که بتواند ثابت کند منتظر و پیرو واقعی امام مهدی(عج) و آماده نصرت و یاری حضرت مهدی (عج) چه قبل از ظهور و چه بعد از ظهور است.

امام جمعه تاکستان تصریح کرد: کسانی می توانند در شب های قدر راضی و خشنود وارد شوند که بتوانند همراهی و تبعیت خود را نسبت به امام عصر(عج) ثابت کنند و این اثبات صرفا به لفظ و قول نیست، بلکه امر قلبی نیز است یعنی یک تصمیم و عزم صحیح که با آن تلاش کنند تا اعمال خود را در راستای رضایت حضرت(عج) قرار دهند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: همه باید بکوشیم که امضای رضایت امام مهدی(عج) را در این شب ها کسب کنیم، چرا که رضایت ایشان مهمترین سرمایه برای رسیدن به رضایت و خوشنودی خدا و زندگی طیب و پاکیزه است.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی عنوان کرد: ما باید در این لیالی شب قدر، فکر، نیت، اعمال و گفتار خود را همگی با هم به محضر امام معصوم(ع) عرضه نموده  و به همین دلیل منتظران واقعی باید برای انجام اعمال صالح، بیشتر از هر زمان دیگری به امام مهدی (عج) متوسل شده و از انفاس مطهر و دعاهای اجابت شده ایشان بهره مند شوند.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha