پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
image.png

حوزه/ معاون هماهنگ کننده سپاه امام علی ابن ابی طالب (ع) قم گفت: روز قدس این نقطه تقابل اسلام و کفر و همچنین ظلم و عدالت است، بنابراین هر چه در زنده نگاه داشتن این آرمان تلاش کنیم، وحدت مسلمانان تقویت خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سرهنگ پاسدار مهدی کبیری پور درگفت و گو با خبرنگاران، بیان کرد: اعلام آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس تدبیر حکیمانه امام راحل بود که بر اساس آن یک روز مشترک برای همه کشورهای اسلامی انتخاب شد که همگی به صورت یکپارچه آزادی فلسطین و قدس شریف را از دست جنایتکاران صهیونیست فریاد بزنند.

وی بیان کرد: این تدبیر باعث شد همه مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان آرمان مشترکی را دنبال کنند و این نقطه تقابل اسلام و کفر و همچنین ظلم و عدالت است، مساله فلسطین جایی است که حق و باطل در مقابل هم قرار می‌گیرند، بنابراین هر چه در زنده نگاه داشتن این آرمان تلاش کنیم، وحدت مسلمانان تقویت خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین حفظ آرمان قدس سستی دشمن را در پی دارد، به همین دلیل ما مسلمانان باید تلاش کنیم با استفاده از همه ظرفیت‌های ممکن روز قدس با شکوه هرچه بیشتر حفظ شود.

کبیری‌پور گفت: در شرایطی که به دلیل رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزاری راهپیمایی در روز قدس ممکن نیست، باید از هر راهی همچون استفاده از فضای مجازی، تبلیغات محیطی، پشت نویسی خودروها، پخش کلیپ و تولید آثار رسانه‌ای برای حفظ و گسترش آرمان فلسطین در روز قدس بهره‌برد.

وی با اشاره به این که گرامی داشتن روز قدس ریشه در مبانی دینی و اعتقادی ما دارد، افزود: روز قدس هدف مشترک آزادی فلسطین را میان مسلمانان حفظ می‌کند و عامل پیروزی جبهه حق در این عرصه است.

کبیری پور ادامه داد: روز قدس همه کشورهای اسلامی را حول یک‌محور مهم با یکدیگر متحد می‌کند، به همین دلیل جبهه کفر همه تلاش خود را برای تضعیف آن به کار می‌گیرد که در مقابل ما باید با تمام توان این آرمان را حفظ کنیم و با استفاده از همه راه‌های ممکن گسترش دهیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha