جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 957237
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۶
تبریز

حوزه / مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه آذربایجان شرقی گفت: نمازجمعه تبریز و تمام شهرهای استان به دلیل شرایط قرمز کرونایی فردا ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ برگزار نمی‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام رسول مشهوری، مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه آذربایجان شرقی، امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: آیین عبادی سیاسی نماز جمعه تبریز و تمام شهرهای استان آذربایجان شرقی به دلیل شرایط قرمز کرونایی، فردا ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ در تبریز برگزار نمی‌شود.

وی با بیان اینکه از زمان اعلام وضعیت قرمز و اضطرار کرونایی، نمازجمعه تبریز با نظر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی تعطیل شده است، گفت: با توجه به اینکه اغلب شهرهای استان در وضعیت قرمز یا نارنجی کرونایی قرار دارند و تبریز هم در شرایط نارنجی است، نمازجمعه هفدهم اردیبهشت در هیچکدام از شهرهای قرمز و نارنجی آذربایجان شرقی برگزار نمی‌شود.

مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه این تعطیلی برای مراعات حال مردم و نمازگزاران است، افزود: با تعطیلی این آیین عبادی و سیاسی، سعی می کنیم تا با همراهی و همکاری مردم این زنجیره شیوع کرونا را قطع کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha