جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام عبادی زاده  امام جمعه بندرعباس

حوزه / نماینده ولی فقیه در هرمزگان تصریح کرد: ایران اسلامی دیگر آن کشور منزوی قبل از انقلاب نیست، بلکه یک کشور قوی و مقدر است که میدان را در اختیار دارد و این قدرت میدان است که به دیپلماسی قدرت عمل داده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با بیان اینکه سیاست مداران و دولتمردان از مذاکرات فلسطین درس عبرت بگیرند، گفت: فلسطینی ها تا زمانی که با دیپلماسی پیش رفتند و به میدان ورود نکردند همواره با مشکلات خاصی دست و پنجه نرم می‌کردند.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان افزود: فلسطینی ها سال ها مشغول مذاکره سیاسی بودند، اما همواره شاهد قطعنامه های سازمان ملل مبنی بر جدایی قسمت های از خاک فلسطین بودید، زیرا فلسطینی ها میدان را در دست نداشتند و تنها به دیپلماسی دل خوش کرده بودند.

امام جمعه بندرعباس گفت: زمانی که مردم فلسطین وارد میدان شدند و جریان های مختلف مقاومت شکل گرفت و جمهوری اسلامی به کمک جریان مقاومت آمد، صهیونیست ها تحرکات خود را در منطقه کاهش دادند و به دور خود یک دیوار بتنی عظیمی کشیدند، زیرا عرصه را بر خود تنگ دیدند؛ این میدان بود که موجب شد فلسطین از آن وضعیت وخیمی که داشت بتواند به سلامت عبور کند.

وی خاطرنشان کرد: امروز برخی از مسؤلین می گویند ما توافقات خوبی را انجام دادیم، اما طرف مقابل به تعهدات خود پایبند نیست. اگر امروز همین مذکرات بدون واسطه‌ در حال انجام است به علت وجود مرد میدان و میدان داری ما در منطقه است. ایران اسلامی دیگر آن کشور منزوی قبل از انقلاب نیست، بلکه یک کشور قوی و مقدر است که میدان را در اختیار دارد و این قدرت میدان است که به دیپلماسی قدرت عمل داده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرمودند «اسرائیل ۲۵ سال آینده خود را نخواهید دید» و این موضوع به فضل الهی محقق خواهد شد و شما امروز شاهد منزوی و بی دفاع بودن اسرائیل در مقابل محور مقاومت منطقه هستید، بهترین راه حل بر طرف کردن مشکل کردم فلسطین و اسرائیل همان راه حلی است ک هر رهبری معظم فرمودند، یعنی مقاومت و ایستادگی.

وی افزود: یهودی های ساکن کشورهای دیگر از فلسطین اشغالی خارج شوند و به کشور خود بازگردند و تنها یهودی های اصیل فلسطین که از گذشته ساکن بوده‌اند، بمانند و از سوی دیگر تعداد کثیری از فلسطینی هایی که به کشور های دیگر مهاجرت کرده اند به کشور خود برگردند و با رأی خود نظام حاکم بر فلسطین را انتخاب کنند، این تنها راه حل کاربردی ارائه شده است که توسط مقام معظم رهبری مطرح شده است و با عملیاتی شدن آن مشکل ملت فلسطین به کلی برطرف خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha