جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
«امید به گفتمان انقلاب اسلامی»

حوزه/ نشست «امید به گفتمان انقلاب اسلامی» در روز ۱۸ اردیبهشت۱۴۰۰ در سالن مجتمع فرهنگی سرچشمه تهران برگزار می گردد.

به گزار خبرگزاری «حوزه» از تهران، «بنیاد نهضت»، در جهت زمینه سازی برای ایجاد یک جریان اجتماعی نخبگانی منسجم، انقلابی، مردم گرا و پیشرو، متشکّل از جریان های حلقه های میانی راه اندازی شده است.

به منظور نقش آفرینی مؤثّر در تحقق، جامعه ی اسلامی و تمدّن اسلامی، از طریق نقش آفرینی بر پایه ی مکتب امام در حوزه ی جریان های حلقه های میانی و با فراهم آوری مقدّمات اساسی و لازم در ساخت این جریان، به ویژه حضور جریان سازانه در لایه ی نوجوانان و جوانان نخبه در سه حلقه دانش آموزی، دانشجویی و طلبگی با هدف کادرسازی و پی ریزی برای ایجاد مستحکم جریان مذکور. لذا یکی از کنشگران اصلی این جریان طلاب هستند و طلاب خواهر نیز در رقم زدن صحنه به عرصه آوردن ظرفیت زنان، به عنوان رهبران نهضت، نقش بی بدیلی دارند. البته تحقق این نقش، به جهات متنوع، تلاش زیادی را می طلبد.

باز خوانی هویت طلبگی بانوی طلبه و گفتمان سازی، هویت انقلابی برای زنان طلبه، دغدغه بال طلبگی خواهران نهضت است.

نشست «میدان مردم»، به همت بال طلبگی خواهران بنیاد نهضت، در راستای همین هدف به بحث انتخابات و کنشگری بانوی انقلابی با علمداری بانوان طلبه می پردازد.

تبیین علل فاصله گرفتن از حضور مردم و پیگیری اندیشه موسس انقلاب،در دولتهای اخیر تبیین حضور بانوان در تحقق دولت انقلابی و نیز نقش بانوی طلبه در ترویج امید به گفتمان انقلاب از محورهای این نشست است.

این نشست از سلسله نشستان ویژه فعالان فرهنگی دانشگاه و حوزوی است با موضوعیت «امید به گفتمان انقلاب اسلامی» در روز ۱۸ اردیبهشت۱۴۰۰ در سالن مجتمع فرهنگی سرچشمه تهران برگزار می گردد.

در این نشست فرهنگی و سیاسی اساتیدی از جمله حجت الاسلام فلاح، دکتر روح الله ایزدخواه، حجت الاسلام  مجتبی عرب، محمد هانی ایرانمنش، شهبازی،  دکتر سارا طالبی، انوشه میرمرعشی حضور دارند .

حضور فعالان فرهنگی دانشگاهی و حوزوی از لینک ثبت نامی زیر امکان پذیر است.

https://eitaa.com/rsedaei

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha