پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
پویش دختران فاطمی در همدان

حوزه/معاون فرهنگی مدرسه علمیه الزهراء(س) همدان گفت: پویش "دختران فاطمی" با هدف آشنا کردن دختران با حجاب زهرایی و تربیت اسلامی برگزار شد.

شهرزاد خرازی در گفت و گو باخبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، از برگزاری پویش "دختران فاطمی"  با هدف آشنا کردن دختران از کودکی با حجاب زهرایی و تربیت اسلامی و در راستای مبارزه با بدحجابی‌ها، در روزهای قدر و ایام شهادت حضرت علی(ع) خبر داد.

وی ادامه داد: خواهران طلبه ضمن پیاده روی در خیابان های اصلی شهر، دختران تازه به تکلیف رسیده را به داشتن حجاب اسلامی ترغیب کردند.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه الزهراء(س) همدان با بیان اینکه برخی از پدر و مادرها حجاب و اهمیت آن را به دخترا آموزش نمی‌دهند و این بی‌اهمیتی نسبت به حجاب باعث بسیاری از ناهنجاری‌ها می شود و افسردگی در زنان را افزایش می‌دهد، اظهار کرد: باید تلاش شود دختران را از سنین نونهالی به فرهنگ زیبای حیا و عفاف علاقه‌مند کرد.

وی در پایان تصریح کرد: از منظر اسلام، زن دارای منزلت زیادی است و تربیت دختران بر اساس مؤلفه‌های تربیتی اسلام و عفاف و حجاب فاطمی، باعث شکل‌گیری زندگی‌های مداوم و تاب آوری زوجین می‌شود که در تعالی یک جامعه بسیار مهم است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha