جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
اسدآباد

حوزه/ شهید محمد رسول رضایی کوچکترین شهید شهرستان اسدآباد، که در وصیت خود گفته بود "پرچم آمریکا را در روز تشییع جنازه‌ام به آتش بکشید تا همه بدانند من مطیع ولایت‌فقیه و ضد آمریکا هستیم".

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، جمعی از جوانان و مردم شهرستان اسدآباد به همراه امام جمعه و مسئولان این شهرستان عصر امروز به مناسبت روز جهانی قدس، علی‌رغم عدم برپایی راهپیمایی به دلیل شیوع ویروس کرونا، در اقدامی خودجوش با حضور بر سر مزار شهدا، پرچم های آمریکا و اسرائیل را آتش زدند.

این اقدام در عمل به وصیت شهید محمد رسول رضایی کوچکترین شهید شهرستان اسدآباد، که در وصیت خود گفته بود "پرچم آمریکا را در روز تشییع جنازه‌ام به آتش بکشید تا همه بدانند من مطیع ولایت‌فقیه و ضد آمریکا هستیم" صورت گرفت.

حجت الاسلام سید موسی حسینی مجد، امام جمعه اسدآباد نیز در این مراسم با بیان اینکه فریاد اسلام‌خواهی و مبارزه با ظلم جهانی در دنیا فراگیر شده است، اظهار داشت: امروز در سطح جهان شاهد هستیم که فریاد مبارزه با صهیونیست، فساد، ظالم و اسرائیل غاصب گوش‌ها را نوازش می‌دهد و در دنیا طنین انداز شده است.

وی با اشاره به اتفاقات اخیر رژیم صهیونیستی و وعده رهبر معظم انقلاب در رابطه با اینکه اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید، گفت: همه آزادی خواهان دنیا منتظر در هم شکسته شدن ابهت پوشالی و باقی‌مانده اسرائیل و تحقق این وعده الهی هستند.

امام جمعه اسدآباد با تاکید بر اینکه روز قدس، نماد اتحاد و اقتدار مسلمانان است، یادآور شد: آرمان قدس به عنوان قبله اول مسلمین و محل معراج پیامبر اکرم (ص) و بعثت انبیا بزرگ الهی تعطیل پذیر نیست.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha