جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حکمت حکیمی فر

حوزه/مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) بیجار گفت: زمزمه مذاکره با بایدن و این‌که مذاکره امور را تسهیل و مشکلات ما را حل می‌کند، نخ‌نما و پوسیده است، چرا که بایدن معاون اوباما بوده و فلج کننده‌ترین تحریم‌ها را در زمان اوباما داشتیم.

حجت الاسلام حکمت حکیمی‌فر در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان اظهار داشت: راه نجات از بحران اقتصادی، دکترین و مبانی اقتصادی انقلاب و اسلام است که در اندیشه بزرگانی مانند شهید صدر، شهید مطهری، شهید بهشتی، امام راحل عظیم‌الشان و مهم‌ترین منبع و مفیدترین آن نگاه و سیاست‌های ابلاغی رهبر معظم انقلاب است.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) بیجار تصریح کرد: جریان غربگرا این مبانی را نمی‌فهمند و وقتی صحبت از عدالت اجتماعی شد جریان لیبرال و غربگرا عدالت اجتماعی را مبهم و مجمل دانسته و شعار توسعه و رشد دادند و گفتند عدالت خودبه خود تحقق پیدا می کند.

استاد حوزه ادامه داد: دولت جوان مومن و انقلابی باید معتقد باشد که فرقی بین بوش، اوباما، ترامپ و بایدن نیست.

وی افزود: زمزمه مذاکره با بایدن و این‌که مذاکره امور را تسهیل و مشکلات ما را حل می‌کند، نخ‌نما و پوسیده است، چرا که بایدن معاون اوباما بوده و فلج کننده‌ترین تحریم‌ها را در زمان اوباما داشتیم و او که آمد سیاست‌های خارجی بوش را لغو، ولی بایدن سیاست‌های ترامپ را هم تأیید می‌کند نه تنها در خصوص ایران که حتی نسبت به متعهدان خودشان از جمله اروپا تا جایی که رئیس کمیسیون خارجی اتحادیه اروپا فریاد برآورده که استقلال اقتصادی ما را سلب کردید.

حجت الاسلام حکیمی فر بیان داشت: آمریکا و اروپا به‌دنبال انحصار هستند و یک روزی حاضر نبودند ما صنعتی شویم، چون صنعت موتور محرک رشد بوده و امروز که به‌دنبال اقتصاد دانش بنیان هستند، باید صنعت خود را توسعه بدهند، ما را از اقتصاد دانش بنیان و نانو تکنولوژی برحذر می‌دارند، چون می‌دانند جریان انقلابی این انحصار آن‌ها را می‌شکند و علوم خود را در اختیار دنیا قرار می دهد. در بیانیه گام دوم انقلاب رهبری معظم فرمودند جریان انقلابی، دنبال رشد و توسعه ملت‌هاست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha