جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مدیر حوزه علمیه قزوین

 حوزه / مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: اگر فرزندان شهدا برای تحصیل به حوزه علمیه بیایند از آنجایی که هدف از ورود به این نهاد احیای دین اسلام در جامعه است، لذا پدران آنها از این کار ارزشی فرزندان‌شان خوشحال خواهند شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی سبحانی نیا صبح امروز در دیدار با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، گفت: خدمت خالصانه به ایثارگران توفیق بزرگی است که نصیب کارمندان بنیاد شده است، لذا باید قدر آن را بدانند و در کسب رضایتمندی این عزیزان تلاش کنند.

وی با بیان این که خانواده‌های شهدا و ایثارگران چشم و چراغ ملت هستند، بیان کرد: این عزیزان بهترین سرمایه‌های نظام هستند، لذا مسئولان و کارکنان بنیاد که به آنها خدمات‌رسانی می‌کنند، کارشان باارزش است.

مدیر حوزه علمیه قزوین ادامه داد: شهدا دغدغه دین اسلام داشتند و با گام نهادن در مسیر امام حسین(ع) برای احیا و حراست آن به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل اعزام شدند و در این راه، جان خود را فدا کردند.

وی تصریح کرد: اگر فرزندان شهدا برای تحصیل به حوزه علمیه بیایند از آنجایی که هدف از ورود به این نهاد احیای دین اسلام در جامعه است، لذا پدران آنها از این کار ارزشی فرزندان‌شان خوشحال خواهند شد.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا ادامه داد: بنیاد شهید در هدایت فرزندان علاقمند شهدا و ایثارگران به علوم اسلامی به سمت تحصیل در حوزه علمیه و سربازی ولی عصر(عج) گامی در جهت شادی بیشتر ارواح مطهر شهدا و نیز تداوم راه آنها بردارد.

فرزندان شهدا برای تحصیل به حوزه علمیه بیایند

مدیر حوزه علمیه قزوین با بیان این که تعامل و همکاری مشترک بنیاد شهید وامور ایثارگران و حوزه علمیه قزوین اثربخش خواهد بود، خاطرنشان کرد: این آمادگی برای تقویت سطح همکاری با بنیاد  شهید از سوی حوزه علمیه استان کاملاً وجود دارد.

حجت الاسلام والمسلمین سبحان نیا در ادامه سخنان خود به نقش پررنگ روحانیت استان در عرصه های مختلف ۴۲ سال اخیر اشاره و بیان کرد: روحانیت و حوزه علمیه استان در جریان نهضت انقلاب و حوادث پس از آن همواره پیشگام و پرچمدار بوده است.

مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: سعادت ارزشمندی شما و کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران از خدای متعال دریافت کرده اید، چرا که فعالیتهای شما به خانواده های معظم شهدا در عرصه های معنوی، درمانی در نزد خدای متعال اجر وثواب دوچندانی در برخواهد داشت، پس این توفیق خدمت گزاری را قدر بدانید.

مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی نهادهایی همچون کمیته امداد امام خمینی (ره) بنیاد شهید وامور ایثارگران واداره بهزیستی فعالیتهای اثربخش و تاثیرگذار ی در جامعه داشته که باید بتوانید این خدمت گزاری را به صورت خالصانه بی منت ودر جهت رضا ی خدای متعال  ادامه دهید.

دلتنگ حضور در گلزار شهدا هستیم

  مدیر حوزه علمیه قزوین در ادامه به بسته شدن درب گلزار شهدای هشت سال دفاع مقدس و والدین شهدا پرداخت و گفت: باید در این روزهای سخت کرونایی شیوه نامه های بهداشتی را به خوبی رعایت نماییم، ولی این دلیلی نیست که بخواهیم مزار شهدا و قبور والدین شهدا را بسته و اجازه به خانواده ها داده نشود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha