پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
نشست علمی

حوزه/ نشست علمی «سنت های کارآمد و تدریس موفق» همراه با آیین رونمایی «کتاب درس های مکاسب» آیت الله سید حسن مرتضوی ١٩ اردیبهشت به صورت مجازی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، نشست همایش «سنت های کارآمد و تدریس موفق» با موضوع جایگاه بی بدیل استاد در نظام تعلیم و تربیت در حوزه علمیه همراه با آیین رونمایی «کتاب درس های مکاسب» آیت الله حاج سید حسن مرتضوی به همت مدرسه عالی فقاهت عالم آل محمد (ص) و مشارکت کارگروه سنت های کارآمد معاونت پژوهش حوزه علمیه خراسان یکشنبه ١٩ اردیبهشت ساعت ١٧:٣٠ الی ١٩:٣٠ در مشهد مقدس برگزار می شود.

در این نشست، حجج اسلام و المسلمین محمد حسن مهدوی مهر، رئیس سازمان علمی فرهنگی آستان قدس رضوی و وحدتی شبیری، رئیس دانشگاه علوم اسلامی رضوی به ارائه بحث می پردازند و علاقمندان می توانند از طریق سامانه اسکای روم به آدرس www.skyroom.online/ch/kalamona/tadris-movafagh در نشست علمی حضور یابند. 

کتاب «درس های مکاسب(کتاب البیع)» برگرفته از درس های آیت الله  حاج سید حسن مرتضوی، از اساتید برجسته و عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان است که دوره های متعدد در حوزه علمیه نجف اشرف و مشهد مقدس در جمع صدها نفر از طلاب و فضلا ارائه شده و به قلم حجت الاسلام سید محسن مرتضوی به همت مؤسسه بوستان کتاب منتشر شده است.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha