جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
استاد حوزه علمیه قزوین

 حوزه / استاد حوزه علمیه استان قزوین گفت: حضور مردم در انتخابات زمینه ساز توسعه کشور است و ضریب امنیت انسجام ملی را بالا می برد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام سید مرتضی فاطمیان، ظهر امروز در دیدار با جمعی از مسئولین شهر اقبالیه گفت: ملت شریف ایران  همانند ادوار گذشته، این بار هم در انتخابات حضور حماسی و فراموش نشدنی خواهند داشت.

امام جمعه شهر اقبالیه بیان کرد: در واقع شرکت در انتخابات تائید نظام اسلامی است، نظامی که جوانان زیادی برای بقا و ماندگاری آن خون دادند. ملت ایران با توکل بر خدا و شرکت در انتخابات خرداد ۱۴۰۰ پاسخ دندان شکنی به یاوه گویی های آمریکا و انگلیس خواهند داد.

استاد حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد: حضور مردم در انتخابات  زمینه ساز توسعه کشور است و ضریب امنیت انسجام ملی را بالا می برد.

وی تصریح کرد: مشکل اصلی ایران با آمریکا مسئله سلطه جویی و زورگویی بوده که آنان بعد از پیروی انقلاب، کشور ما را مورد تحریم قرار دادند تا به این واسطه بتوانند بر ما حکومت کنند و مانع پیشرفت ایران شوند، اما تا امروز با تدابیر حکیمانه و مدبرانه مقام معظم رهبری و بصیرت مردم نتوانستند به هدف شوم خود دست یابند.

حجت الاسلام فاطمیان ادامه داد: امروز ایران در بخش های مختلف صنعتی، علمی، نظامی و ... پیشرفت کرده و در همه حوزه ها به دنبال قوی شدن و عدم وابستگی به دشمنان است و توسط پهپادها در منطقه تمام فعالیت های آمریکا و اسرائیل و انگیس رصد می شود.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha