دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
دیه

حوزه/ رئیس‌کل دادگستری قم با اشاره به اقدامات ستاد مردمی دیه گفت: ستاد مردمی دیه یکی از یادگاران شهید بزرگوار سید اسدالله لاجوردی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین علی مظفری رئیس‌کل دادگستری قم و رئیس هیئت امنای ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند استان در جلسه تکریم و معارفه اعضای معتمد این ستاد اظهار داشت: این پایگاه مردمی از نهادهای خدوم، پرتلاش و حامی زندانیان بی بضاعت جرایم غیر عمد است و یکی از یادگاران شهید انقلابی و جهادی سید اسد الله لاجوردی است که به جای مانده است.

وی افزود: فلسفه وجودی این ستاد، حمایت از زندانیانی است که ناخواسته و براثر ارتکاب اشتباهی غیرعمد روانه زندان‌ها شده‌اند و شرایط برای آنها به‌گونه‌ای نیست که از پس رفع مشکل خود برآیند.

رئیس شورای قضایی قم بیان داشت: عملکرد ستودنی ستاد مردمی دیه طی سال‌های اخیر باعث ارتقای جایگاه این ستاد در بین سایر استان‌ها شده است و اکنون از نظر عملکرد در رتبه‌های بالای کشوری می‌باشد که دستیابی به این مهم نشان از عملکرد جهادگونه اعضای معتمد سابق این ستاد و پیگیری‌های صورت‌گرفته آن دارد.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مظفری ضمن تشکر از صداوسیمای مرکز قم در پوشش تصویری و خبری اقدامات این ستاد ادامه داد: همچون گذشته در ماه مبارک رمضان امسال نیز شاهد کمک‌های بی‌دریغ خیرین و نیکوکاران قمی جهت آزادی زندانیان جرایم غیرعمد هستیم که اگر این لطف خیرین نبود بسیاری از زندانیان جرایم غیرعمد کماکان در زندان‌ها متحمل کیفر حبس بودند.

ستاد مردمی دیه یکی از یادگاران شهید لاجوردی است

رئیس‌کل دادگستری قم ضمن تقدیر و تشکر از اعضای معتمد سابق ستاد مردمی دیه قم بیان داشت: عملکرد اعضای سابق ستاد مردمی دیه قم ارزشمند، ستودنی و قطعاً موجبات پاداش دنیوی و اخروی برای آنهاست و امید داریم که اعضای جدید به‌صورت جهادی و پرتلاش در جهت جذب کمک‌های مردمی و آزادی تعداد بیشتری از زندانیان جرایم غیرعمد اقدام نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha