جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سلیمانی

حوزه / تفاهم نامه شورای فرهنگ عمومی و دانشگاه کاشان به امضای آیت الله سلیمانی و روسای پارک علم و فناوری و دانشگاه کاشان رسید .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، میثم نمکی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی کاشان در این مراسم آسیب های جدی فضای مجازی را دغدغه های اصلی کشور دانست و گفت: به دلیل اینکه فضای مجازی طی سال های گذشته آسیب های جدی به بنیان خانواده  و فرهنگ عمومی جامعه وارد کرده است، شورای فضای مجازی در کشور تشکیل شد.

وی به تدوین آیین نامه ها برای مقابله با آسیب های فضای مجازی در شورای فرهنگ عمومی کاشان اشاره کرد و افزود: به دلیل اینکه اجرای آیین نامه ها از پشتوانه قانونی برخوردار نبود ساختار جدید سازمانی ورود به فضای مجازی در شورای فرهنگ عمومی کشور و استان اصفهان تعریف و ابلاغ شد.

نمکی از تدوین دستورالعمل تشکیل کمیته های شورای فضای مجازی شورای فرهنگ عمومی کاشان خبر داد.

وی با قدردانی از دانشگاه کاشان به خاطر در اختیار گذاشتن مکان مرکز فعالیت فضای مجازی در پارک علم و فناوری این دانشگاه، گفت: امیدواریم با انعقاد تفاهم نامه بتوانیم هرچه زودتر شاهد فعالیت کارگروهای قضایی، امنیتی، آموزش، پژوهش، تولید محتوا و اطلاع رسانی فضای مجازی کاشان باشیم.

شایان ذکراست این تفاهم نامه علاوه بر روسای پارک علم و فناوری و دانشگاه کاشان به امضا آیت الله سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان نیز رسید .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha