جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
نشست رئیس حفاظت اطلاعات قوه قضائیه با خواهران طلبه همدان

حوزه/ رئیس حفاظت اطلاعات قوه قضائیه گفت: در دیداری که با آیت الله العظمی سیستانی داشتم، ایشان در جواب شخصی که التماس دعا داشت، شنیدم که گفتند: هر روز صبح در حرم مطهر امام علی(ع) سه دعا می کنم، یک دعا در حق مسلمین، یک دعا برای شیعه و یک دعا در حق ایران.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، حجت الاسلام و المسلمین عبداللهی، رئیس حفاظت اطلاعات قوه قضائیه، عصر یکشنبه در نشستی با خواهران طلبه استان همدان، در موسسه آموزش عالی حوزوی فدک ضمن ابلاغ سلام رئیس قوه قضائیه، گفت: در روزگاری در شهر مقدس قم مکانی تحت عنوان مکتب توحید برای تحصیل خواهران طلبه ایجاد شد و ابتدا مقاومت هایی صورت می گرفت که چه نیازی هست، اما خوشبختانه الان شاهدیم حوزه های علمیه خواهران بسیاری در سراسر کشور راه اندازی شده است.

رئیس حفاظت اطلاعات قوه قضائیه با اشاره به توطئه های دشمنان، ادامه داد: در دیداری که با آیت الله العظمی سیستانی داشتم، ایشان در جواب شخصی که التماس دعا داشت،  شنیدم که گفتند: هر روز صبح در حرم مطهر امام علی(ع) سه دعا می کنم، یک دعا در حق مسلمین، یک دعا برای شیعه و یک دعا در حق ایران.

وی اظهار کرد: نقطه تمرکز دشمن هدف قرار دادن روحانیت است و سعی دارد که میان روحانیت و مردم تفرقه ایجاد کند؛ در طول چهاردهه بعد از انقلاب اسلامی، عناصری از جنس روحانی و طلبه در داخل کشور پیدا کردند که در مقابل ارزش های شهدا و حوزه های علمیه، شبهه پراکنی کنند.

رئیس حفاظت اطلاعات قوه قضائیه با اشاره به شهادت سردار سلیمانی افزود: مسلما دشمن احساس خطر بزرگی کرده بود که دست به جنایت ترور سردار دل ها زد و این نشان می دهد که راه سردار، راه کاملا درستی بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • عرشیا فاتحی IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    0 0
    قابل توجه جناب آقای عبداللهی : آیت الله العظمی سیستانی چند سالی هست که از منزل خارج نمیشن و حتی حرم هم نمی روند.