جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
رئیسی

حوزه/ رئیس قوه قضائیه با تاکید بر اینکه جلوه خون شهدا در این کشور و در عالم کم‌سو و بی‌سو نخواهد شد، گفت: خون پاک شهیدان گرانقدر موثر، بیدارگر و جهل‌زدا بوده و هست و این اثر گذاری در طول تاریخ مستمر خواهد ماند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی، شب گذشته در دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران استان همدان، با بیان اینکه شهدا استان همدان انقلابی بودند، انقلابی ماندند و انقلابی نیز جان به جان‌آفرین تسلیم کردند، اظهار داشت: به دلیل توفیق حضور در استان همدان و فعالیت در این استان، با اندیشه و تفکر شهیدان گرانقدر این استان آشنا بوده و هستم و این موضوع را جز افتخارات خود می‌دانم.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی و مدافعان حرم، یادآور شد: استان همدان دارای شهدای گرانقدری همچون شهید سلگی، چیت‌سازیان، حاجی‌بابایی و سردار همدانی است که در تاریخ انقلاب جز شهدای برجسته کشور هستند.

رئیس قوه قضائیه با تقدیر از مجاهدت‌های خانواده‌های معظم شهدا، مطرح کرد: بازماندگان شهیدان، تنها خانواده آنان نیستند، بلکه همه ما بازماندگان شهدا هستیم و این عزیزان متعلق به همه کشور و ملت هستند.

وی تصریح کرد: شهدای گرانقدر ما همچون یاران سیدالشهدا(ع) در امتداد عاشورای حسینی در میدان حاضر شدند و در هر زمان و مکان به ندای رهبر خود لبیک گفتند و امروز نیز جوانان ما ادامه دهنده راه این عزیزان خواهند بود و هر لحظه آماده حضور در میدان هستند.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی با تاکید بر اینکه جلوه خون شهدا در این کشور و در عالم کم‌سو و بی‌سو نخواهد شد، گفت: خون پاک شهیدان گرانقدر موثر، بیدارگر و جهل‌زدا بوده و هست و این اثر گذاری در طول تاریخ مستمر خواهد ماند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha