دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
از 1400

حوزه/ صفحه «از ۱۴۰۰» ویژه انتخابات خرداد ماه سال جاری در خبرگزاری حوزه راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، صفحه «از ۱۴۰۰ » ویژه انتخابات خرداد ماه با هدف سهولت در جریان قرار گرفتن مخاطبان رسانه رسمی حوزه از اخبار و رویداد های انتخاباتی سال جاری،‌ در خبرگزاری حوزه راه اندازی شد.

بر اساس این گزارش: هر روز آخرین و تازه ترین خبرهای انتخاباتی، گفت و گو با صاحب نظران و کارشناسان حوزوی و دانشگاهی، فیلم، صوت، تصاویر، اظهار نظرهای  نامزد های احتمالی برای انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا، میان دوره ای مجلس شورای اسلامی و میاندوره ای مجلس خبرگان رهبری و ... در این صفحه منتشر می شود.

علاقه مندان برای دسترسی به این صفحه می توانند به صفحه اصلی خبرگزاری حوزه مراجعه کنند و یا بر روی لینک کلیک نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    0 0
     آیت ا…رئیسی عزیز مطممئن باشند مردم قدرشناس ، باهوش و فهیم ایران قدر زحمات و مشقاتی که ایشان در این مدت کوتاه ۲ ساله در قوه قضاییه متحمل شده اند را دانسته و می دانند کاری که در این مدت کوتاه در گام دوم انقلاب برای ایجاد تحول در قوه قضاییه ،در بر خورد با مفاسد اقتصادی و جلوگیری از نفوذ در قوه داشته اند بهیچ وجه قابل مقایسه با روسای قبلی نیست. و همانطوری که شما نیز می دانید عملکرد دوره قبلی ریاست قوه مورد انتقاد جدی رهبر معظم انقلاب نیز قرار گرفت. ولی متاسفانه پیدا کردن افرادی به معنی واقعی سالم ، پاک دست و کاربلد که در برابر وسوسه های دنیوی مقاومت کنند از ابتدای انقلاب اسلامی تا کنون و در طول این ۴۰ و اندی سال که از عمر نظام مقدس جمهوری اسلامی گذشته از زمان امام خمینی(قدس سره شریف) تا زعامت رهبری عزیز انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی سید علی خامنه‌ای ، از زمان تصدی شخصی همچون بنی صدر در مسند ریاست جمهوری تا به امروز …!!!.همواره پیدا نمودن چنین افرادی که در کنار تخصص ، کارآمدی و تعهد دارای عزت نفس ، سالم ، پاکدست و مقاوم در برابر هوای نفس باشند یکی از مهمترین دغدغه های مردم ،نظام و رهبری عزیز همچون گوهری نایاب و کمیاب است. بنابراین: اگر قرار باشه آیت ا…رئیسی رئیس دولت آینده باشند که ما نیز همچون سال ۹۶ با افتخار به ایشان دوباره رای خواهیم داد، حتما می بایستی فردی شایسته و آشنا با مسائل و مشکلات موجود در قوه قضاییه و بویژه بدون حاشیه که به هیچ وجه هیچگونه شائبه ای در مورد خودش ، خانواده اش و اطرافیانش نباشد توسط ایشان برای ادامه مسیر تحول قوه قضاییه به مقام معظم رهبری برای جانشینی پیشنهاد گردد و تا قبل از رفتن انشا… تکلیف پرونده دادگاه مفسدین و متهمین موسسه مالی اعتباری فرشتگان-کاسپین منجمله محمدعلی تفکر و علی ابراهیم بای سلامی غارتگران اموال مردم ، سپرده گزاران و همدستانشان در بانک مرکزی توسط دادگاه انقلاب و همچنین در صورت امکان سایر پرونده ها ی موجود در مجتمع ویژه رسیدگی به جرائم مالی مشخص گردد تا تیر کسانی که به دنبال بیرون کشیدن آیت ا….رئیسی از قوه قضاییه بوده اند به سنگ بخورد.