جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سوادآموزی استان

حوزه/ معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش با حضور در منزل تعدادی از سوادآموزان از نزدیک در جریان فعالیت های آموزشی آنان و آموزش دهندگان قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام محمد رضا قاسمی نیا، معاون سوادآموزی استان با حضور در منزل تعدادی از سواد آموزان از نزدیک در جریان فعالیت آموزش آنان  و آموزش دهندگان قرار گرفت.

عضو گروه بهبود کیفیت فعالیت های سواد آموزی استان گفت : نقش و مشارکت خانواده ها در یادگیری جایگزین ندارد و فعالیت کلاس های سواد آموزی به وسعت تمام خانه های ایرانی تداوم دارد.

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان قم گفت : سوادآموزان در دوران  کرونا در سه سنگر مدیریت رعایت دستور العمل های دستورالعمل های بهداشتی خانواده  وپشتیبانی آموزشی از تحصیل فرزندان و سواد آموزی خودشان تلاش می کنند.

وی افزود : نقش سواد آموزان در آموزش دوران کرونا بی بدیل بوده چون هم زمان به عنوان ارکان و عمود کانون خانواده علاوه بر پیگیری سواد آموزی  خودشان نسبت  به پشتیبانی و حمایت تحصیلی فرزندان و مراقبت از سلامت اعضای خانواده و مقابله با شیوع بیماری کرونافعال بوده اند.

معاون سواد آموزی استان اظهار داشت : سواد آموزان از ارکان تکمیلی چرخه آموزش بزرگسالان هستند، با تلاش و همت  و در زمان شیوع بیماری کووید ۱۹ از تعطیلی آموزش جلوگیری کردند.

 وی اضافه کرد: پیگیری و تعهد آموزش دهندگان در انجام فرآیند آموزش ستودنی می باشد وآنان با ترکیب آموزش های مجازی و حضوری و با نو آوری توانستندآموزش  های سواد آموزی را در جریان نگه دارند و با تقویت و تحکیم روحیه  امید در سواد آموزان در پیشرفت و با سوادی استان سهم خود را ایفا نمایند.    

عضو گروه بهبود کیفیت فعالیت های سواد آموزی استان گفت : نقش و مشارکت خانواده ها در یادگیری جایگزین ندارد و فعالیت کلاس های سواد آموزی به وسعت تمام خانه های ایرانی تداوم دارد.  

انتهای پیام  ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha