جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت السالام موسوی

 حوزه / کمک مومنانه برگرفته از سیره و منش اهل بیت (ع) است و شاخصه‌های کلیدی این اقدام ارزشمند را می‌توان در سیره و منش کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع به عنوان اسوه و الگوی انفاق و کرامت مشاهده کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام موسوی، امام جمعه شهر محمد آباد نمونه استان قزوین، ظهر امروز در مراسم توزیع  ۴۵۰۰ بسته معیشتی در این شهر، گفت: رزمایش کمک مومنانه موجب تقویت همبستگی و همدلی میان آحاد جامعه شد و باید برای استمرار اینگونه اقدامات و ترویج فرهنگ فداکاری و ایثار در جامعه اسلامی تلاش کنیم.

وی خاطرنشان کرد: کمک مومنانه برگرفته از سیره و منش اهل بیت (عاست و شاخصه‌های کلیدی این اقدام ارزشمند را می‌توان در سیره و منش کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع به عنوان اسوه و الگوی انفاق و کرامت مشاهده کرد.

استاد حوزه  با تقدیر از همدلی و همراهی مردم ایران در لبیک به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی در رابطه با مواسات مؤمنانه، بیان کرد:  در موضوع کرونا و در برگزاری رزمایش های همدلی و کمک مؤمنانه فرهنگ مردم ایران به هیچ عنوان قابل مقایسه با سایر مردم جهان نبود.

حجت  الاسلام موسوی بیان کرد: در رزمایش مواسات همدلی و کمک مؤمنانه مردم ایران خوش درخشیدند.

وی ادامه داد: مردم ولایت مدار ایران نشان دادند که از اعتقاد راسخ، وحدت و نوع‌دوستی برخوردارند و با پیروی از سیره اهل بیت (ع) لحظه‌ای دست از اهداف و آرمان‌های معنوی و انقلابی خود بر نمی‌دارند.

استاد حوزه علمیه شهرستان تاکستان تصریح کرد: امروزه شیوع کرونا و تحت تاثیر قرار گرفتن مشاغل مختلف، خانواده های زیادی را با چالش معیشتی و اقتصادی مواجه کرده است و از سوی دیگر تحریم های ظالمانه دشمنان هم فرصت های شغلی زیادی را دچار مشکلاتی کرد. با توجه به این شرایط باید از هر فرصتی برای خدمت استفاده کنیم تا بتوانیم دامنه فقر را در جامعه کاهش دهیم.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha