جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
علامہ ساجد نقوی

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین سید ساجد علی نقوی گفت: امت اسلامی باید برای ریشه کن کردن صهیونیسم و ​​تروریسم متحد شود.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین سید ساجد علی نقوی رئیس شورای علمای شیعه پاکستان تجاوز رژیم صهیونیستی علیه نمازگزاران در فلسطین و حادثه تروریستی در افغانستان را به شدت محکوم کرد و توجه نهادهای بین المللی را به این مسائل جلب کرد و خواستار ایفای نقشی در پایان دادن به ظلم و ستم شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید ساجد علی نقوی، در واکنش به تجاوز اخیر به مسجد الاقصی و به مدرسه ای در افغانستان، گفت: امت اسلامی باید برای ریشه کن کردن صهیونیسم و ​​تروریسم متحد شود و سازمان همکاری اسلامی و ملل متحد باید نقش خود را ایفا کند. حمله ارتش اسرائیل به نمازگزاران در مسجدالاقصی اوج ظلم است.

وی حمله تروریستی در افغانستان را به شدت محکوم کرد و گفت: باید تحقیقات سطح بالایی در مورد حمله به دانش آموزان دختر در افغانستان انجام شود. دولت افغانستان ایمنی جان و مال مردم را تامین کند. استعمار پس از تخریب افغانستان اعلام عقب نشینی کرده است، اما این اعلامیه فقط زبانی است و بهانه های مختلفی برای تداوم اشغال آن  تراشیده از وقتی که خبر خروج از کشور افغانستان پخش شده یک بار دیگر وحشت و میزان تروریسم در افغانستان افزایش یافته است، که نگران کننده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha