چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
فرزاد جهان‌بین

حوزه/ سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: همانگونه که کشور ایران در جنگ تحمیلی و در بسیاری از حوزه‌ها با کمک و حضور مردم توانست پیروزی بزرگی کسب کند در مسئله فضای مجازی و تولید محتوا نیز باید با همراهی و کمک مردم کارهای فراوانی انجام شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، دکتر فرزاد جهان‌بین امروز دوشنبه ۲۰ اردیبهشت در آیین اختتامیه اولین جشنواره ملی اعتکاف دانشگاهیان کشور که در مسجد مقدس جمکران برگزار و به صورت برخط پخش می‌شد عنوان کرد: حضور در فضای مجازی و نهضت تولید محتوا در این فضا بسیار مهم است و باید برای تولید محتوا در این فضا برنامه‌ریزی دقیقی صورت گیرد.


سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اضافه کرد: همانطور که ایران در جنگ تحمیلی با همراهی و کمک مردم پیروز شد توانست در پاندمی کرونا نیز با کمک‌های مردمی که صورت گرفت و با حضور و کمک مردم توانست این پاندمی را کنترل کند.


وی ادامه داد: همچنین در بحث اقتصاد و امنیت و سایر حوزه‌هایی زمانی که مردم حضور پیدا کردند، ایران موفقیت‌های بسیاری کسب کرده و در مسئله فضای مجازی نیز همین گونه است.


جهانبین بیان کرد: چند نکته لازم به ذکر است که باید گفته شود اول اینکه تولید محتوا باید هدف اول باشد یعنی از طریق همین جشنواره اعتکاف آثار متعددی به دست رسیده که باید بازنشر داده شود.


سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اضافه کرد: نکته دوم که نکته بسیار پراهمیتی است شناسایی فعالینی است که توسط این جشنواره و سایر جشنواره‌ها معرفی شدند به جهت اینکه از اندیشه هرکدام در جای درست استفاده شود.


جهان بین ادامه داد: همانگونه که حدیث نبوی گفته شده، مردم معادنی از طلا و نقره هستند و وظیفه مسئولین شناسایی این معادن و کمک به شکوفایی آنهاست.


سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: بنابراین وقتی در جشنواره‌ای یک جامعه چند هزار نفری شرکت کردند نباید رها شوند و در گام بعد باید پالایش آن ها صورت گیرد تا از میان آنها بهترین شان انتخاب شود، وقتی این انتخاب صورت گرفت برای توانمندسازی و تربیت شان برنامه‌های لازم تعیین شود همچنین در گام آخر شبکه‌سازی این افراد اتفاق بیفتد.


وی در پایان تصریح کرد: امید است با تدبیری که ریاست محترم نهاد مقام معظم رهبری دارند این کار بزرگ به سامان برسد و بیش از پیش در زمینه مدیریت فضای مجازی نقش آفرینی شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha