سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
کد خبر: 958103
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۱
تبریز

حوزه / مسئول کانون جهادی رهروان اهل بیت (ع) تبریز گفت: ۳۱۳بسته معیشتی در هر ماه بین خانوارهای تحت پوشش این کانون در تبریز توزیع می‌شود.

حجت‌الاسلام حسن چوبدار مسئول کانون جهادی رهروان اهل بیت (ع) تبریز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از تبریز گفت:  کانون جهادی رهروان اهل بیت (ع) تبریز  کار خود را در سال ۱۳۹۸ آغاز کرده و تعداد خانواده‌های تحت پوشش در این خیریه، ۳۱۳ خانواده است.

وی در رابطه با اقدامات انجام گرفته در کانون جهادی رهروان اهل بیت (ع)، افزود: ۳۱۳ بسته معیشتی در هر ماه بین خانوارهای تحت پوشش و نیازمند توزیع شده است و ۳۰ میلیون ریال هزینه درمان به خانواده ها پرداخت شده است.

حجت‌الاسلام چوبدار افزود: تهیه و توزیع لوازم جهیزیه و لوازم خانگی مورد نیاز، اهدای ۳۵ تبلت به دانش آموزان تحت پوشش نیز از دیگر اقدامات انجام گرفته است.

وی بیان کرد: مهم‌ترین اولویت در کانون جهادی رهروان اهل بیت (ع) تبریز، حمایت  از خانوارهای تحت پوشش و بدون درآمد است که تأمین وعده‌های غذایی و کمک به هزینه‌های درمانی آنان با وجود شیوع ویروس کرونا از اهمیت قابل توجهی برخوردار است.

مسئول کانون جهادی رهروان اهل بیت (ع) تبریز گفت: یکی از فعالیت های این گروه تغسیل و تدفین فوت شدگان کرونا بود و در حال حاضر هم در این عرصه حضور داریم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha