شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام عباسی قزوین

حوزه / استاد حوزه علمیه استان قزوین گفت: انتخابات، عظمت ایران اسلامی را در عرصه های ملی و جهانی دوچندان می کند و ملت با حضور جدی و فعال خود در این آزمون بزرگ، توطئه های دشمنان نظام اسلامی را بار دیگر خنثی خواهند کرد.

حجت الاسلام علی عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، ضمن تبریک فرارسیدن عید سعید فطر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات ملت شریف ایران در ماه مبارک رمضان گفت: روزه داران در پایان یک ماه عبادت و بندگی با ضیافت الهی وداع می کنند و در جوار رحمت حق به سعادت ابدی و جاودان می رسند و پاداش صبر و اطاعت خویش را از خالق بی همتا می گیرند.

وی خاطرنشان کرد: روز عید فطر روز شرف و زینت است. این روز  را باید روز کرامت بدانیم، چرا که در این روز می بخشی تا بخشیده شوی و از بهترین مقررات ویژه بندگان خوب خدا بهرمند می شویم.

حجت الاسلام عباسی همچنین به برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد  پرداخت و بیان کرد: انتخابات، عظمت ایران اسلامی را در عرصه های ملی و جهانی دوچندان می کند و ملت با حضور جدی و فعال خود در  این آزمون بزرگ، توطئه های دشمنان نظام اسلامی را بار دیگر خنثی خواهند کرد.

وی ادامه داد: به طور یقین با حضور پرشور مردم در انتخابات، برگ زرین دیگری بر افتخارات نظام جمهوری اسلامی افزوده می شود.

حجت الاسلام عباسی تصریح کرد:  رسانه ها می توانند بسترهای لازم را برای شرکت در انتخابات فراهم و همچنین وظیفه مهم مردم را به آنان یادآوری کنند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha