جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ دیدار ائمه جمعه استان همدان با آیت الله نوری همدانی

حوزه/ حضرت آیت الله نوری همدانی با محکوم نمودن جنایات تروریستی در افغانستان آورده اند: لازم است امت اسلامی و هر انسان آزادیخواه در هر کجای از جهان این جنایت را محکوم نموده و عاملان و حامیان این فاجعه اسفناک را به مجازات عمل خویش برسانند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حضرت آیت الله  نوری همدانی  با صدور پیامی  حادثه تروریستی در افغانستان را محکوم کردند که متن آن به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم

وَ مَنْ‌ قُتِلَ‌ مَظْلُوماً فَقَدْ جَعَلْنَا لِوَلِیهِ‌ سُلْطَاناً
درماه رحمت و مغفرت رمضان المبارک خبر حادثه تروریستی در کشور افغانستان و به خاک و خون کشیده شدن عده ای از کودکان و مردم بی گناه این کشور مایه تأسف و تأثر عمیق گردید.
بی شک سازمانهای که بنام حقوق بشر فعالیت می کنند و سران کشورهای استکباری و وابستگان منطقه ای آنان به سکوت مرگبار خود ادامه خواهند داد، اما لازم است امت اسلامی و هر انسان آزادیخواه در هر کجای از جهان این جنایت را محکوم نموده و عاملان و حامیان این فاجعه اسفناک را به مجازات عمل خویش برسانند.
اینجانب ضمن محکوم کردن این واقعه تروریستی، تسلیت و همدردی خود را با ملت افغانستان و خانواده این شهدای مظلوم اعلام می دارم و از خداوند سبحان برای آن شهدای عزیز علو درجات را مسئلت می نمایم.
حسین نوری همدانی
قم المقدسه
بیست وهفتم رمضان المبارک ١٤٤٢

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha