جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ نشست ائمه جماعات پردیسان

حوزه/ امروز شاهد رجوع زیاد مردم برای رفع مشکلات شان هستیم و باید گفت این محله با توجه به نوع حضور مردم، نیازمند توجه جدی است و درخواست ما این است خیرین به این محله از پردیسان توجه بیشتری کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام زارع در نشست تعدادی از  ائمه جماعت  که در مسجد امام سجاد(ع) در پردیسان قم برگزار شد، گفت: این مسجد در بلوار استقلال واقع شده است. در اطراف آن ۳۶ مجتمع، ۳ هزار و ۶۵۰ واحد و ۸ هزار نفر در این منطقه ساکن می باشند که از این تعداد تنها ۸۳ خانوار طلبه و از این تعداد ۵۳ نفر مستأجر می باشند.

امام جماعت مسجد امام سجاد(ع)  بیان داشت: ۱۵۸ خانوار دارای پرونده کمیته امداد، ۳۰ خانوار بهزیستی، ۷۴ خانوار نیازمند جدی هم در اطراف این مجتمع می باشند.

حجت الاسلام زارع گفت: تاکنون و همواره برای رفع نیازهای این افراد فعالیت های گسترده از سوی مرکز نیکوکاری این مسجد صورت گرفته و در کنار این اقدام به شناسایی افراد نیازمند هم که نیاز توجه هم دارند، کرده است.

وی اظهار داشت: همواره قربانی کردن گوسفند در این مسجد برای اهداء به نیازمندان صورت می گیرد و تا الان ۱۰۳ قربانی انجام شده و این مسئله نشان دهنده مشکلات این منطقه در بحث کمک به محرومان و نیازمندان است.

 امام جماعت مسجد امام سجاد(ع) گفت: این فعالیت ها باعث شده مرکز نیکوکاری شهید نبی لو در این مسجد از مراکز برتر در امر خدمت رسانی به نیازمندان شناخته شود.

حجت الاسلام زارع گفت: از ابتدای افتتاح این مرکز تاکنون ۲ میلیارد، به نیازمندان کمک شده و در ادامه همین برای ۸ خانوار نیازمند که صاحب خانه ، وسایل منزل آنها را بیرون ریخته بود، پول پیش تهیه شده است.

وی بیان داشت: امروز شاهد رجوع زیاد مردم برای رفع مشکلات شان هستیم و باید گفت این محله با توجه به نوع حضور مردم، نیازمند توجه جدی است و درخواست ما این است خیرین به این محله از پردیسان توجه بیشتری کنند.

امام جماعت مسجد امام سجاد(ع) گفت: سعی کردیم بخشی از مشکلات  این نیازمندان را از طریق راه اندازی مغازه ها و اجاره دادن آن انجام دهیم ولی مشکلات بیش از اینها است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha