جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: با تمام توان و قوت خوت از گروه‌های جهادی در سطح استان کردستان حمایت خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی، امروز در دیدار با اعضای بسیج سازندگی استان کردستان اظهار داشت: در دین مبین اسلام، ارزش هایی برای تعریف شده‌ که مهمترین این ارزش ها شهادت، جهاد و هجرت است، بنابراین توجه به این سه ارزش از نشانه‌های بارز مسلمین است،  زیرا کسی که به خاطر خدا و دینش از محل سکونت خود هجرت می‌کند بسان کسی است که در راه خدا جهاد انجام داده است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان ادامه داد: خوشبختانه امروز در سراسر کشور شاهد حضور جهادگران بسیجی برای انجام اقدامات سازندگی و عمرانی هستیم که این خود یک ارزش دینی و انقلابی است.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی افزود: کسانی که قدم در راه جهاد می‌گذارند از اخلاص عمل و نیت بالایی برخوردار هستند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: زمانی که به استان کردستان آمدم مقام معظم رهبری توصیه فرموددند که از جوانان حمایت ویژه‌ای داشته باشم.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی در پایان سخنان خود با اشاره به لزوم حمایت از گروه‌های جهادی، بیان کرد: با تمام توان و قوت خوت از گروه‌های جهادی در سطح استان کردستان حمایت خواهیم داشت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha