پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 958151
۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۵
image.png

حوزه/ جلسه تکریم و تجلیل از اساتید مدارس حوزوی قم با حضور معاون امور مدارس حوزه علمیه قم و مدیر آموزش و مسئول امور اساتید در قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه،در چهارو مین جلسه از سلسله دیدار ها و تکریم و تجلیل از اساتید مدارس حوزوی قم، حجت الاسلام والمسلمین عباسی، معاون امور مدارس حوزه علمیه قم به همراه  مدیر آموزش و مسئول امور اساتید، در منزل  حجج الاسلام والمسلمین جعفر عبداللهی و علی محیطی حضور پیدا کرده و  از زحمات خالصانه این اساتید قدردانی شد.
این اساتید  ۴۰ سال سابقه تدریس در مدارس مختلف دارند. گفتنی است استاد محیطی در ضمن تدریس در زمینه تألیف کتب هم فعل است و هم اکنون در حال تدوین یک دوره کتب عقائد می باشند.
در این جلسه یک ساعته اساتید عبداللهی و محیطی  به بیان مشکلات،دغدغه ها و مسائلی که لازم است در جهت ارتقا جایگاه اساتید و رسیدن به وضعیت مطلوب،پیگیری شود، مطرح و از اقدامات جدیدی که در معاونت امور مدارس در موضوع امور اساتید صورت گرفته اظهار تشکر نمودند.

تکریم و تجلیل از دو استاد مدارس حوزوی قم  تکریم و تجلیل از دو استاد مدارس حوزوی قم
ایجاد بانک اطلاعات کامل اساتید، رفع مشکلات حق التدریس، کنار گذاشتن بعضی اساتید از کرسی تدریس، تعامل نادرست با نقدهای اساتید نسبت به بعضی تصمیم گیری ها، عدم وجود آینده روشن برای اساتید در مقام تدریس، حاشیه بودن و کم توجهی به درس عقاید در همه پایه ها، ایجاد زمینه ارتباط بیشتر اساتید با طلاب، استفاده حقیقی از اساتید در گروه علمی مدارس، پیگیری امور معیشتی اساتید، لزوم بررسی و تغییر متون تدریس عقائد ،و..... از دیگر مشکلات مطرح شده در این جلسه تکریم و تجلیل بود.
گفتنی است: در این نشست معاون امور مدارس ضمن تشکر از زحمات خالصانه ایشان، بر پیگیری موضوعات مطرح شده تاکید و اقداماتی که در این زمینه انجام شده را به اطلاع رساند.

تکریم و تجلیل از دو استاد مدارس حوزوی قم  تکریم و تجلیل از دو استاد مدارس حوزوی قم

حجت الاسلام والمسلمین عباسی همچنین بر پیگیری موضوعات مطرح شده تاکید و اقداماتی که در این زمینه ها انجام شده مطالبی را بیان نمود.
لازم به ذکر است: این دیدار ها هر چند وقت یک بار از سوی امور مدارس حوزه علمیه قم برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    0 0
    سلام علیکم تکریم اساتید زحمتکش بسیار باارزش است ولی گزینشی برخورد کردن کار نامطلوبی است. آیا حوزه قم فقط دوتا استاد دارد! به نظرم اینگونه نباید به اساتید نگاه بشود بلکه باید از تمام اساتید تقدیر شود ولو با یک لوح تقدیر... لطفا برای تمام اساتید حداقل یک لوح تقدیر جهت تشکر تهیه کنید و به درب منازل آنها ارسال کنید تا برای عزیزان تقویت روحیه ای صورت پذیرد... از همه اساتید چه استادی که سال اول تدریسش هست و چه استادی که بیست سال مشغول به تدریس است... البته بنده خودم استاد نیستم ولی اینجور برخوردها زننده است و روحیه سایر اساتید را تضعیف می کند. موفق باشید