پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مردم مظلوم فلسطین

حوزه/ فراکسیون مهدویت و تمدن سازی اسلامی مجلس شورای اسلامی طی بیانیه‌‎ای جنایات و رفتارهای خشونت آمیز اخیر صهیونیست ها با مردم مظلوم فلسطین را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، در بیانیه فراکسیون مهدویت و تمدن سازی اسلامی مجلس شورای اسلامی در رابطه با جنایات و رفتارهای خشونت آمیز اخیر صهیونیست ها با مردم مظلوم فلسطین آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در آخرین روزهای ماه مبارک رمضان شاهد برافروخته شدن شعله‌های انتفاضه قدس هستیم. این خشم مقدس ، برگه دیگری از صفحات مبارزات و اراده ملت فلسطین برای رسیدن به حقوق مشروع شان است و  یاری رساندن و کمک به ملت و مبارزین فلسطینی در این مرحله حساس مهم و ضروری است.

بی‌تردید نیروهای مقاومت فلسطین قوی‌تر و آماده‌تر از هر زمان دیگر برای آزادی سرزمین‌های اشغالی از یوغ حاکمیت صهیونیست‌ها اقدام خواهند کرد. فشارهای استکبار جهانی به رهبری آمریکا بر کشورهای عربی برای سازش با صهیونیست‌ها، روحیه مبارزه جهت خشکاندن این غده بدخیم سرطانی را تقویت خواهد کرد و ملت‌ها برای مبارزه با استکبار و صهیونیسم عزم خود را بیش از پیش جزم می‌نمایند.

فراکسیون مهدویت و تمدن سازی اسلامی مجلس شورای اسلامی از همه ی مجالس کشورهای اسلامی و آزادگان دنیا میخواهد که در سکوت سازمانهای بین المللی مدعی حقوق بشر با وحدت و همدلی از تمام امکانات و ابزارها جهت توقف تجاوزات، خشونت ها و جنایات رژیم جعلی ،تروریست و کودک کش صهیونیستی بر علیه ملت روزه دار فلسطین استفاده کنند.

ان‌شاءالله با انتفاضه و مجاهدت ملت مظلوم فلسطین و حمایت امت اسلام ریشه استکبار و صهیونیزم در منطقه خشکانده و زمینه های ظهور منجی عالم بشریت فراهم خواهد شد.

والسلام

محمد مهدی زاهدی

رئیس فراکسیون مهدویت و تمدن سازی اسلامی مجلس شورای اسلامی

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha