شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
فراکسیون مقاومت

حوزه/ فراکسیون وفاداری به مقاومت لبنان گفت: واکنش تکان دهنده ایران به حملات رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق، بازدارندگی رژیم صهیونیستی را در هم شکسته و میزان نیازش به حمایت کشورهای همپیمان را آشکار کرده است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، فراکسیون وفاداری به مقاومت لبنان ظهر امروز نشست دوره ای خود را به ریاست محمد رعد نماینده مجلس لبنان و رئیس این فراکسیون و با حضور اعضای خود در ستاد مرکزی خود برگزار و بیانیه‌ای صادر کرد و گفت: با توجه به صحنه جنایتی که صهیونیست‌ها امروز در غزه به تصویر می‌کشند، در میان سکوت و حتی همدستی و سازش بین‌المللی و منطقه‌ای که باعث هدر رفتن خون، عزّت، حقوق و منافع شده و آثار و بازتاب‌های آن بر معانی و مظاهر عدالت در این دنیای در حال فروپاشی تأثیر گذاشته است، فراکسیون وفاداری به مقاومت به کارگران لبنان و جهان درود می‌فرستد.

این بیانیه افزود: در حالی که ناظران در این مدت در حال پیش بینی نتایج ارتباطات و تلاش برای پایان دادن به تداوم حملات و جنایات رژیم صهیونیستی در غزه هستند که در گوشه و کنار زمین طنین انداز شده است، واکنش تکان دهنده، جسورانه و بازدارنده ایران به حملات رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران و هدف قرار دادن سرلشکر زاهدی یکی از فرماندهان سپاه پاسداران و برادرانش در دمشق، بازدارندگی رژیم صهیونیستی را در هم شکسته و میزان نیازش به حمایت کشورهای همپیمان را آشکار کرده است و همچنین نشان داده است که ادعای حفاظت از خود این رژیم چیزی جز دروغ نیست که فقط در مورد ناآگاهان و نادانان صدق می کند.

فراکسیون مقاومت بیان داشت: از سوی دیگر، مظاهر دگرگونی که در بین اقوام مختلف جهان و محافل گوناگون آنها در مقابل نحوه برخورد با رژیم صهیونیستی و عملکرد نژادپرستانه وحشیانه آن به وجود آمده است، در واقع به فرصتی مساعد برای تقویت مواضع و گرایش های مخالف استکبار و تجاوزات جدی صهیونیست ها تبدیل شده است.

در این بیانیه آمده است: صلابت موضع و قدرت اراده استوار و پایدار در میان مردم ما در غزه و فلسطین، اهداف تجاوزات صهیونیستی را سرنگون کرده و این رژیم غاصب را به چرخش بیهوده به دور خود و افشای تصویری که از دیرباز برای فریب جهان داشته، وادار کرده است.

فراکسیون مقاومت ادامه داد: ناکامی دشمن صهیونیستی با وجود وحشی گری و نسل کشی که بر علیه غزه و مردم آن مرتکب شد، باید به توقف نهایی تجاوز و جلوگیری از فرار از مسئولیت این رژیم در قبال جنایات و کشتارهایی که علیه تمام بشریت مرتکب شد، منتهی شود.

این فراکسیون اشاره کرد: در هر صورت ما بر حمایت و پشتیبانی خود از فلسطین و مسئله آن و حمایت از مردم آن در غزه، کرانه باختری و سرتاسر سرزمین اشغالی تا نابودی اشغالگران و احقاق حقوق مشروع ملّت مظلوم و مقاوم فلسطین تأکید می کنیم.

فراکسیون وفاداری به مقاومت از حمایت جمهوری اسلامی ایران، رهبر بزرگوارش، ملّت، مسئولان و نیروهای مسلح آن بسیار قدردانی کرد و به مواضع محکم و شجاعانه آن در حمایت از لبنان و گزینه مقاومت و فلسطین و مسئله و مردم آن درود فرستاد.

این فراکسیون ضمن تبریک شهادت سرلشکر زاهدی و برادرانش و فرماندهان پیش از ایشان که در حمایت از منافع و حمایت از ملّت های منطقه به خوبی عمل کردند، رشادت و دقت و پاسخ موشکی و پهپادی به اهدافی که شناسایی و موفق به اصابت و انهدام آن شد را به رهبران، مردم، مسئولان و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی تبریک گفت.

فراکسیون مقاومت در بخش دیگر بیانیه گفت: آنچه دانشگاه‌های سراسر جهان به‌ویژه در ایالات متحده آمریکا، اروپا و استرالیا در زمینه جنبش‌های دانشجویی مخالف تجاوزات صهیونیستی و مصمم به توقف و محکومیت آن شاهد هستند، تحولی بی نظیر در آگاهی ملّت های غرب و نافرمانی در برابر موضع کلیشه ای حمایت از اسرائیل است.

این فراکسیون افزود: ما حمایتی خود را اعلام می کنیم و بر ادامه این جنبش ها تأکید می کنیم و تمام تلاش ها برای سرکوب آنها و حمله به فعالان آنها را محکوم می کنیم.

فراکسیون مقاومت اشاره کرد: ما بر این باوریم که استفاده از شعار یهودی ستیزی علیه کسانی که با تجاوزات اسرائیل مخالف هستند، دیگر نمی تواند خشونت و نژادپرستی را که این رژیم از طریق جنایت نسل کشی در غزه مرتکب شده است، پنهان کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha