سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
اسماعیل هنیه

حوزه/ اسماعیل هنیه، ترور شیخ صالح العاروری و برادرانش که در اثر حمله ناجوانمردانه دشمن صهیونیستی در حومه جنوبی بیروت به شهادت رسیدند را تسلیت گفت.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس ترور شیخ صالح العاروری و برادرانش که در اثر حمله ناجوانمردانه دشمن صهیونیستی در حومه جنوبی بیروت به شهادت رسیدند را تسلیت گفت.

وی گفت: جنبشی که رهبران و بنیانگذاران آن در راه عزت ملت و امت ما شهید شدند هرگز شکست نخواهد خورد و این هجمه ها بر قدرت و استحکام و عزم تزلزل ناپذیر آن می افزاید و این تاریخ مقاومت و جنبش پس از ترور رهبران آن این است که قوی‌تر و مصمم‌تر می‌شود.

هنیه افزود: شهید العاروری و برادرانش عصر امروز سه شنبه در پی عملیات ترور ناجوانمردانه دشمن صهیونیستی در یک تجاوز وحشیانه در بیروت پایتخت لبنان به سوی پروردگارشان پر کشیدند. این جنایت فجیعی است که بار دیگر وحشی گری و خون خواری دشمن علیه مردم ما در غزه، کرانه باختری و خارج از کشور را ثابت می‌کند.

رئیس دفتر سیاسی حماس تاکید کرد: ترور برادر، رهبر بزرگ ملی، مجاهد، شیخ صالح العاروری و رهبران و کادرهای جنبش در خاک لبنان توسط رژیم صهیونیستی یک اقدام تروریستی تمام عیار و نقض حاکمیت لبنان است. این جنایت، گسترش دامنه تجاوزات دشمن به ملّت و امت ما است و اشغالگران صهیونیست، مسئولیت عواقب این اقدام تروریستی را بر عهده دارند و در شکستن اراده پایداری و مقاومت ملت ما و مقاومت دلیرانه آن، موفق نخواهد بود.

وی ادامه داد: خون پاک شهید شیخ صالح العاروری و برادرانش با خون ده ها هزار شهید مردم ما در نوار غزه، کرانه باختری و خارج از کشور و خون شهدای امت در نبرد طوفان الاقصی برای فلسطین و الاقصی آمیخته شد.

اسماعیل هنیه تصریح کرد: شیخ صالح العاروری و برادرانش پس از یک زندگی سرشار از ایثار، جهاد، مقاومت و تلاش برای فلسطین، مقدس و مسجد مبارک الاقصی به شهادت رسیدند. آنها در راه سخت و دشوار به بالاترین آرزوهای خود دست یافتند و مردانی نیرومند تربیت کردند که پرچم جهاد را تا رهایی و بازگشت به وطن بر دوش می‌کشیدند و از مردم و سرزمین و مقدسات ما دفاع می‌کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha