شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
شیخ زهیر الجعید و محمد رعد

حوزه/شیخ زهیر الجعید، هماهنگ کننده کل "جبهه عمل اسلامی" در لبنان، با محمد رعد، رئیس فراکسیون "وفاداری به مقاومت" در مرکز این فراکسیون دیدار کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ زهیر الجعید، هماهنگ کننده کل "جبهه عمل اسلامی" در لبنان، با محمد رعد، رئیس فراکسیون "وفاداری به مقاومت" و نماینده مجلس، در مرکز این فراکسیون دیدار کرد و در خصوص افق منطقه ای و جزئیات آن به ویژه با توجه به شرایط سخت معیشتی و اقتصادی که لبنان در آن به سر می برد و همچنین ضرورت تسریع در انتخاب رئیس جمهور بحث و گفتگو کرد.

بر اساس این بیانیه، وضعیت فلسطین اشغالی به ویژه غزه بررسی شد و شیخ الجعید از تلاش‌های عظیم حزب‌الله برای پایان دادن به بحران داخلی در همه سطوح قدردانی کرد.

وی از حمایت، همبستگی و کمک های واقعی مقاومت اسلامی در لبنان برای حمایت از غزه و فلسطین که در آن مقاومت بهترین جوانان خود را به عنوان شهید راه قدس تقدیم می کند که از جمله آن ها فرزند حاج محمد رعد است، قدردانی کرد و گفت: این مقاومت در اثر ضربات قاطع و دردناک، هزینه های سنگینی را به دشمن تحمیل کرده است.

شیخ الجعید خاطرنشان کرد: پیروزی خون های پاک بر این یورش و تجاوز کینه توزانه صهیونیستی، هر چقدر هم که طول بکشد، اجتناب ناپذیر است.

عضو جبهه عمل اسلامی تاکید کرد: مقاومت غزه امروز با ایستادگی، پاسخ قهرمانانه و عملیات های ضربتی، معجزه می آفریند و علیرغم کشتارها، قتل عام و هولوکاست هایی که دشمن صهیونیستی روزانه مرتکب می شود، روزانه خسارت های سنگینی به دشمن وارد می کند و این مقاومت حتماً پیروز است.

وی از تلاش‌های محور مقاومت و حمایت‌های واقعی مقاومت در لبنان، عراق و یمن برای حمایت از غزه و نقش بزرگی که جمهوری اسلامی ایران برای مجاهدان غزه در همه سطوح دارد و حمایت‌هایش از آنها تا لحظه پیروزی و آزادی سرزمین‌ها و اماکن مقدس فلسطین، قدردانی کرد.

وی گفت: ما افتخار می کنیم که بخش جدایی ناپذیر محور مقاومت هستیم و من به رعد تأکید کنم که جبهه عمل اسلامی با همه اجزای آن در کنار مقاومت و برادران حزب الله در انتخاب آنها درگیری در جنوب لبنان ایستاده است. این رویارویی برای دفاع از امت و مقدسات آن و دفاع از لبنان و منافع آن است.

شیخ الجعید ادامه داد: این صداهایی که اینجا و آنجا در انتقاد از تصمیمات حزب اللهمی شنویم، صداهایی است که فقط در خدمت پروژه صهیونیستی و تجاوز به غزه قرار می گیرد و آن ها در همه قتل عام و کشتارهای دشمن صهیونیستی در غزه و حملات وحشیانه به لبنان شریک هستند.

وی خاطرنشان کرد: نقشی که حزب‌الله ایفا می‌کند نه تنها در سطح مقاومت، بلکه در سطح سیاسی، تضمین امنیت و آرامشی است و هیئت‌های غربی از هر طرف با تمام وسوسه‌ها می‌آیند که حزب‌الله از حمایت خود به مردم غزه دست بردارد.

عضو جبهه عمل اسلامی در پایان بیان داشت: از وسعت این هیئت ها متوجه می شویم که لبنان با مقاومتش چقدر قوی شده است و با وجود کوچکی در کنار فرزندانش چقدر بزرگ است و از سرزمین خود دفاع می کنند و با اشغالگر مقابله می کنند. از این رو، انتخاب مقاومت و مقابله، انتخابی منطقی و درست به خاطر لبنانی قدرتمند، عزیز و شکست ناپذیر است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha