شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
شیخ زهیر جعید

حوزه/ هماهنگ کننده جبهه عمل اسلامی لبنان، جنایت دشمن اسرائیلی در ترور یکی از فرماندهان سپاه پاسداران، شهید رضی موسوی را محکوم کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ زهیر الجعید هماهنگ کننده جبهه عمل اسلامی لبنان، در بیانیه ای جنایت دشمن جنایتکار اسرائیلی در ترور یکی از فرماندهان و مستشاران سپاه پاسداران، شهید سرتیپ رضی موسوی را که با حمله هوایی منفور صهیونیست‌ها در منطقه سیده زینب در حومه دمشق به شهادت رسید، محکوم کرد.

وی خاطرنشان کرد: شهید سعید رضی موسوی یکی از ارکان جهاد و مقاومت در منطقه و یکی از ارکان وحدت اسلامی در جهان و از یاران اصلی سردار شهید سرلشکر قاسم سلیمانی بود.

شیخ الجعید ادامه داد: شهید موسوی در حمایت از آرمان فلسطین در گفتار و عمل و همبستگی با آن و در حمایت از مردم مظلوم فلسطین که امروز در نوار غزه غزه در مقابل چشم و گوش تمام دنیا، در معرض وحشتناک ترین کشتارها و کشتارها قرار گرفته اند، نقش بزرگی داشت.

وی این جنایت را "خائنانه" توصیف کرد که در پرتو ناتوانی، شکست و عقب نشینی اسرائیل در برابر اراده مردم غزه در استقامت و تمسک به سرزمین و درخشش افسانه ای مقاومت فلسطین با همه گروه ها و ضربات دردناک آن به ارتش دشمن و درماندگی آن در برابر مقاومت اسلامی در لبنان، رخ می دهد.

وی اشاره کرد: جنایات آشکار دشمن و ترورهای خونین نفرت انگیز از جمله سردار موسوی به صراحت موید این است که وی اهمیتی قائل نیست و حق حاکمیت، استقلال و حق دفاع کشورها را به ویژه در لبنان، سوریه و فلسطین اشغالی به رسمیت نمی شناسد و جنایتکاری و تجاوزگری آن در سراسر منطقه گسترش یافته است.

عضو جبهه عمل اسلامی لبنان تصریح کرد: جهان و همه مردم شریف، آزادگان و انقلابیون باید از حملات تروریستی وحشیانه دشمن صهیونیستی که به این جنایت ادامه می دهد، جلوگیری کنند؛ زیرا این رژیم به خطری بسیار بزرگ برای همه بشریت تبدیل شده است.

شیخ الجعید اشاره کرد: خون شهید سردار موسوی، شهید سردار پیروزمند قاسم سلیمانی و همه شهدای محور مقاومت در منطقه به ویژه در نوار غزه سرافراز، کرانه باختری و جنوب لبنان بیهوده نخواهد بود و به هدر نخواهد رفت و لعنت همیشگی دنیایی و اخروی بر سرکرده و سربازان این دشمن شکست خورده خواهد بود.

وی در پایان بیان داشت: محور مقاومت دیر یا زود پاسخ قاطعانه به این جنایت شنیع و جنایات وحشیانه و خونین و خائنانه آن خواهد داد و هر که زنده بماند خواهد دید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha