شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سیدتوفیق رضایی

حوزه/ حجت الاسلام رضایی گفت: عشق و محبت شهید سلیمانی در دل تمام مسلمین و حتی دیگر آزادیخواهان دنیا تا ابد زنده است، زیرا این سرباز ولایت جان خود را برای صلح و امنیت فدا کرد.

حجت الاسلام سیدتوفیق رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان با اشاره به اینکه روحیه ایثار و شهادت مانع بزرگی بر استیلای استکبار بر کشور بوده و هست، با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی، اظهار داشت: با حضور داعش و دیگر گروه‌های تکفیری توسط غربی‌ها و آمریکایی‌ها بارقه‌ای از امید در دل دشمنان برای ایجاد شکاف در بین مسلمین ایجاد گردید.

معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه کردستان گفت: دشمن با استفاده از این عناصر تروریستی که به نام اسلام دست به هر نوع خشونت و جنایتی می‌زدند، از یک سو به دنبال ایجاد یک موج اسلام هراسی بزرگ در جهان بودند و از سوی دیگر با این اجیرشدگان به دنبال تحقق برنامه‌های استکباری خود در منطقه بودند، اما روحیه ایثار و مقاومت مانع از محقق شدن این امر گردید.

وی با اشاره به رشادت‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در مقابله با جریان‌های تکفیری و تروریستی در منطقه، خاطرنشان کرد: حضور شهید سلیمانی در رأس جهاد علیه تفکرات تکفیری و ضددینی و اسلامی باعث شد که تمام نقشه‌های دشمن علیه مسلمین نقش بر آب گردد.

حجت الاسلام رضایی تصریح کرد: یکی از ویژگی‌های مهم و قابل توجه حاج قاسم در مبارزه با تروریسم، نگاه فرامذهبی و فرادینی در این راه بود، سردار دل‌ها خود را سربازی برای حفاظت از دین، انسانیت و بشریت می‌دانستند و هرگز در مبارزه با تروریسم و جریانات تکفیری موضوع دین و مذهب را مطرح نمی‌کرد که این یعنی وحدت به معنای واقعی کلمه.

معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه کردستان یادآور شد: عشق و محبت شهید سلیمانی در دل تمام مسلمین و حتی دیگر آزادیخواهان دنیا تا ابد زنده است، زیرا این سرباز ولایت جان خود را برای صلح و امنیت فدا کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha