پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد حسین فلاحی

حوزه/ رئیس فراکسیون حمایت از جبهه مقاومت مجلس شورای اسلامی گفت: به دنبال شکل‌گیری فراکسیون‌های محور مقاومت در پارلمان‌های کشورهای حوزه مقاومت هستیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد حسین فلاحی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به فعالیت‌های فراکسیون حمایت از جبهه مقاومت مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: در طول سه سال گذشته تلاش ما این بوده است که در حوزه تقنین اقداماتی را انجام بدهیم چرا که ما قوانین مصوب زیادی در محور خصوص محور مقاومت نداریم.

وی ادامه داد: گام بعدی ارتباط با پارلمان‌های کشورهای حوزه مقاومت بود که در همین زمینه چندین جلسه در تهران و همچنین در کشورهای سوریه و لبنان داشتیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین فلاحی تصریح کرد: ارتباط‌هایی نیز با حوزه مقاومت در خصوص فلسطین داشتیم و همایشی نیز امسال در مشهد برگزار کردیم که منجر به تشکیل دبیرخانه مشترک شد.

وی به تحولات هفته‌های اخیر در فلسطین و به‌خصوص غزه اشاره کرد و گفت: در روزهای اخیر نیز و در کمک به مردم غزه در اولین اقدام جلساتی با فعالان جبهه مقاومت در تهران داشتیم و علاوه بر این تلاش می‌کنیم که پارلمان‌ها کشورهای منطقه را فعال کنیم که به دولت‌ها در زمینه کمک به غزه فشار بیاورند.

رئیس فراکسیون حمایت از جبهه مقاومت مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هدف بعدی ما فشار به دولت‌های مصر و قطر است تا گام‌هایی در زمینه کمک به غزه بردارند که در این میان درخواست ما این است که دولت مصر گذرگاه رفح را باز کند و اجازه بدهد کمک‌های بیشتری به ساکنان غزه برسد.

وی ادامه داد: در کشور خودمان نیز گروه‌های داخلی را سعی کردیم فعال نگه داریم و جلساتی را در زمینه اقتصادمحور مقاومت و وقف در محور مقاومت داشتیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین فلاحی خاطر نشان کرد: به دنبال شکل‌گیری فراکسیون‌های محور مقاومت در پارلمان‌های کشورهای حوزه مقاومت هستیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha