جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نقد وهابیت

حوزه/ زمان برگزاری آزمون مجازی دوره آموزشی کوتاه‌مدت «بررسی مبانی خاص سلفیان با تأکید بر شبهات معاصر» اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، دوره آموزشی کوتاه‌مدت نقد شبهات وهابیت با عنوان «بررسی مبانی خاص سلفیان با تأکید بر شبهات معاصر» توسط معاونت تبلیغ این حوزه و با همکاری مرکز تخصصی مطالعات تطبیقی مذاهب اسلامی، در ماه مبارک رمضان برگزار شد.

آزمون این دوره، ساعت ۱۵ روز چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ از طریق سامانه آموزش مجازی معاونت تبلیغ حوزه علمیه خراسان به آدرس اینترنتی https://tabliqkh.lms۲.hozehkh.com برگزار می‌شود.

شرکت‌کنندگان در این دوره از مباحث اقسام توحید از منظر سلفیان و وهابیان، اختلافات موجود میان اعتقادات اهل سنت و وهابیت در مسئله توحید، تشابهات میان معتقدات وهابیان و یهود در باب توحید، قواعد لازم برای مناظره با وهابیان و به چالش کشیدن آنان در موضوع توحید و اساسی‌ترین شبهات وهابیت در باب شفاعت، توسل، تبرک، استغاثه، توسط حجج اسلام و المسلمین نجم الدین طبسی و ابوالقاسمی بهره‌مند شدند.

همچنین با توجه به تقارن زمانی این دوره با ایام وفات حضرت ابوطالب و ولادت امام مجتبی(ع)، موضوعاتی چون بررسی ایمان حضرت ابوطالب از دیدگاه اهل سنت، انگیزه‌ها و چالش‌های فرارو نسبت به تکفیر شیخ الصحابه حضرت ابوطالب و بررسی شبهات پیرامون عصر امام حسن(ع) نیز مطرح شد.

لازم به ذکر است، پس از اخذ آزمون از شرکت‌کنندگان، علاوه بر اعطای گواهینامه اتمام دوره، برای نفر اول تا پنجم هدایایی در نظر گرفته‌شده است.

لینکشرکت در آزمون: https://tabliqkh.lms۲.hozehkh.com

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha