جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام آقابابایی
حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اکبر آقابابایی

حوزه/ معاون آموزش حوزه‌ علمیه چهارمحال و بختیاری گفت: پذیرش و ثبت‌ نام مدارس علمیه استان تا ٣١ اردیبهشت‌ماه ادامه دارد و آزمون در تاریخ ١٨ تیر ماه برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام علی‌اکبر آقابابایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در شهرکرد اظهار داشت: پذیرش و ثبت‌ نام حوزه‌ علمیه استان چهارمحال و بختیاری تا ٣١ اردیبهشت‌ماه ادامه دارد و آزمون در تاریخ ١٨ تیر ماه سال جاری برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه احتمال تمدید پذیرش وجود دارد، افزود: ٨ مدرسه علمیه در شهرستان‌های شهرکرد، لردگان، بروجن، اردل، کوهرنگ و فارسان وجود دارد که شرایط پذیرش حدود ٢٥٠ نفر از افراد واجد شرایط را دارند.

معاون آموزش حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه داوطلبان می‌توانند از پایه هشتم تا قطع دکتری در این مدارس ثبت نام کنند، خاطرنشان کرد: از ٨ حوزه استان، ٧ مدرسه دوره‌ بلند مدت می‌باشند.

آقابابایی اظهار کرد: داوطلبان می‌توانند در رشته‌های کلام، فلسفه، تفسیر، حقوق، روانشناسی و مشاوره اسلامی، ادیان، تبلیغ،تاریخ، شیعه شناسی و ... ثبت نام کرده و ادامه تحصیل دهند.

وی با بیان اینکه سطوح مختلف یک، دو، سه و چهار در حوزه‌های علمیه استان وجود دارد، گفت: بالاترین سطح حوزه یعنی سطح چهار دارای رشته‌های تخصصی می‌باشد.

معاون آموزش حوزه‌ علمیه چهارمحال و بختیاری افزود: مدرسه علمیه سفیران هدایت در هفشجان به تربیت مبلغ مشغول است که داوطلبان در صورت داشتن شرایط لازم می‌توانند در این مدرسه ثبت نام کنند.

حجت‌الاسلام آقابابایی  با اشاره به پذیرش کمیسیونی در تابستان سال جاری، بیان کرد: کسانی که به هر دلیلی از آزمون تیر ماه جامانده یا شرایطشان مطابق آیین‌نامه مصوب نباشد، می‌توانند پذیرش کمیسیونی داشته که بدون آزمون و به شرط معدل است.

وی تصریح کرد: داوطلبان برای ثبت نام می‌توانند به یکی از حوزه‌های علمیه در شهرستان‌ها و یا به سایت معاونت آموزش حوزه‌های علمیه کشور مراجعه کرده و شرایط کامل ثبت نام و پذیرش را مطالعه و نام نویسی کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha