جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام مصطفایی قزوین

حوزه / رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین گفت: امروز شاهدیم که جوانان فلسطینی در برابر دشمنی های رژیم غاصب چنان رشدی کرده اند که اگر دیروز به سوی اسرائیل سنگ پرتاب می کردند، امروز با موشک پاسخ دندان شکنی به این رژیم جعلی می دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی، صبح امروز در جمع فرماندهان سپاه استان قزوین به جنایات رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت:  امروز موشک های مقاومت فلسطین، اسرائیل را به زانو درآورده و استکبار جهانی بداند که نابوی این رژیم سفاک و جعلی نزدیک است.

وی ادامه داد:  قطعا رژیم جعلی صهیونیست شکست خواهد خورد، چرا که سرزمین مادری مسلمانان جایی برای رژیم صهیونیستی کودک کش نخواهد داشت و مسلمانان به هر شکل ممکن آن را پس خواهند گرفت.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین اظهار کرد: مردمان فلسطین بیش از ۷۳ سال است که توسط رژیم جعلی اسرائیل از خانه های خود رانده و آواره شده اند، اما ما شاهد آن هستیم که هر روز پرچم مقاومت برافراشته‌تر خواهد شد.

حجت الاسلام مصطفایی بیان کرد: مسیری که شهید سردار سلیمانی پیشگام آن بود امروز به محبوب‌ترین مسیر در میان ملت‌های منطقه شناخته شده و رهروان بسیار زیادی دارد، چرا که سردار مقاومت کابوس شب و روز رژیم صهیونیستی و آمریکا بود و همچنان هم این جنایتکاران از رهروان مکتب حاج قاسم واهمه دارند.

حجت الاسلام مصطفایی همچنین ضمن تسلیت به مردم مسلمان کشور افغانستان و به خاک وخو ن کشیده شدن دختران نوجوان در حرکت تروریستی روزهای اخیر، بیان کرد:این هم یکی از اقدامات کور و ناجوانمردانه استکبار جهانی بود که با چراغ سبز آمریکای جنایتکار و رژیم اسرائیل همراه شد.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha