پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
قریشی تسلیت

حوزه/ مجاهدت های بی وقفه رزمندگان و بسیجیان استان آذربایجان غربی در سالهای متمادی برای حفظ امنیت در مرزهای کشور عزیزمان، کارنامه ای درخشان و سرشار از عشق، ایثار و مجاهدت فی سبیل الله است که هیچ گاه از اذهان مردم قدرشناس پاک نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی در پی شهادت دو تن از بسیجیان قرارگاه حمزه سید الشهدا در درگیری با اشرار و ضد انقلاب، پیامی صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا  بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ  ﴿  آل عمران  - ۱۶۹ ﴾

خبر شهادت دو تن از بسیجیان قرار گاه حمزه سید الشهدا (ع) در واپسین روزهای  ماه مبارک رمضان  که در درگیری با اشرار و ضد انقلاب  به درجه رفیع شهادت نائل آمدند باعث تاسف و تأثر فراوان گردید .

مجاهدت های بی وقفه رزمندگان و بسیجیان استان آذربایجان غربی در سالهای متمادی برای حفظ امنیت در مرزهای کشور عزیزمان ، کارنامه ای درخشان و سرشار از عشق ، ایثار و مجاهدت فی سبیل الله است که هیچ گاه از اذهان مردم قدرشناس ایران اسلامی و استان آذربایجان غربی فراموش نخواهد شد .

اینجانب ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت شهیدان والامقام از پیشگاه خداوند قادر متعال برای شهدای عزیز ، علّو درجات اخروی و رحمت واسعه الهی و همنشینی با انبیا و اولیای الهی  و برای خانواده های معظم ایشان ، همرزمان و آحاد مردم شریف و قدرشناس استان صبر، اجر و ثبات قدم در پیمودن راه نورانی شهدا را مسئلت می جویم.

سید مهدی قریشی

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه

*پیام امام جمعه سلماس

حجت‌الاسلام سید ابراهیم طباطبایی امام جمعه سلماس نیز در پیامی شهادت دو تن از نیروهای سپاه شهرستان سلماس در درگیری با گروهک ضد انقلاب را تسلیت گفت.

بسم‌الله الرحمن الرحیم
إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

بار دیگر دستان به خون آغشته دشمنان پلید اسلام و انقلاب اسلام خباثتی دیگر رقم زد و دو نفر از پاسداران جان برکف که مامور صیانت از امنیت این آب و خاک بودند را به شهادت رساند.

دشمن همیشه به دنبال ایجاد ناامنی در ایران اسلامی است اما این حرکات مذبوحانه دشمنان نمی تواند اقتدار ایران اسلامی را خدشه دار کند و اینگونه رفتارها بدون پاسخ نخواهد بود.

آری شهیدان گلگون کفن « مهدی خلیلی و توحید مرادی» دو پاسدار راستین و مدافع انقلاب اسلامی با زبان روزه به شهادت رسیدند تا این آب و خاک و این امنیت و آرامش در کشور همچنان ادامه داشته باشد و به راستی خون به خاک ریخته فرزندان غیور درخت انقلاب را بیش از گذشته تنومند می سازد و عزم مسئولان را جهت خدمتگزاری راسخ‌تر.

اینجانب شهادت این مدافعان عزیز اسلام و انقلاب را به محضر حضرت بقیه الله العظم (ارواحنا له الفداء)،امام خامنه‌ای (حفظه الله)، ملت سربلند ایران اسلامی و به ویژه مردم شهید پرور سلماس،همرزمان و خانواده گرامی شهیدان والامقام تبریک و تسلیت عرض نموده، علو درجات را برای آن عزیزان و صبر و أجر را برای کلیه بازماندگان و شفای عاجل را برای مصدومان این حادثه از خداوند متعال خواستارم.

*پیام تسلیت مدیریت مدرسه علمیه سلماس

همچنین مدرسه علمیه امام علی (ع) سلماس نیز شهادت دو تن از نیروهای سپاه در سلماس را تسلیت گفت.

بسم رب الشهداء والصدیقین
بار دیگر دست جنایتکار مزدوران و دشمنان اسلام و انقلاب، به خون جوانان صالح و خدمتگزار کشور آلوده شد و دو تن از مدافعین امنیت، که خود را وقف حراست از مرزها و پاسداری از امنیت مردم کرده بودند را به شهادت رساند. این اقدام ددمنشانه ، نشانه دیگری از خصم بی‌پایان دست نشانده‌های استکبار و اوج شقاوت و بی‌رحمی این انسان‌نماهای وحشی صفت است.

مدرسه علمیه امام علی علیه السلام شهرستان سلماس این اقدام وحشیانه ضدانقلاب را به شدت محکوم کرده و ضمن ابراز همدردی با خانواده پاسداران شهید ماه مبارک رمضان، این مصیبت بزرگ را به مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، ملت بزرگ ایران اسلامی بویژه مردم انقلابی و ولایتمدار سلماس تبریک و تسلیت گفته و برای روح بلند و آسمانی این شهدای گرانقدر رحمت، مغفرت و آرامش در جوار امن الهی را مسئلت می‌نماید.

بدون شک این اقدام شنیع با اقدام قاطع و پاسخ محکم مردم و نیروهای جان برکف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مواجه گشته و ایادی وابسته استکبار تاوان بزرگی بابت ارتکاب این جنایت بزرگ پس خواهند داد.

مدرسه علمیه امام علی علیه‌السلام شهرستان سلماس

انتهای پیام
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha