سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
کد خبر: 958360
۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۳
بازدید دادستان کل کشور از ستاد انتخابات

دادستان کل کشور روند ثبت نام در ستاد انتخابات را مناسب خواند و گفت: امیدواریم تا پایان ثبت نام افرادی که شایستگی و لیاقت تصدی مسئولیت سنگین ریاست جمهوری را دارند، وارد صحنه شوند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام والمسلمین منتظری پس از بازدید از روند ثبت نام از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم در ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران تصریح کرد: بنده به اعتبار اینکه عضو هیات نظارت بر تبلیغات انتخابات هستم، لازم دیدم سری به ستاد بزنم و احوال عزیزانی که مشغول انجام ثبت نام هستند را بپرسم، تا چنانچه احیانا مشکل خاصی باشد، پیگیری کنیم.

وی افزود: روند ثبت نام در این دو روز خوب بوده است و امیدواریم تا پایان ثبت نام افرادی که شایستگی و لیاقت تصدی این مسئولیت سنگین را دارند وارد صحنه شوند و مردم نیز با حضور حماسی و مشارکت حداکثری بتوانند منتخبی لایق را برای تصدی این سمت سنگین و مسئولیت خطیر برگزینند.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم امر انتخابات در شرایط فعلی کشور که با شیوع کرونا و محدودیت‌هایی مواجه هستیم، مردم با رعایت همه دستورالعمل‌های بهداشتی حضور خوبی داشته باشند و مسئولان نیز زمینه حضور بیشتر و مشارکت حداکثری را فراهم کنند و ما نیز در خدمت این مجموعه ادای وظیفه خواهیم کرد.

دادستان کل کشور در خصوص روند ثبت نام در ستاد انتخابات کشور گفت: مشکل خاصی وجود نداشت و دست اندرکاران ثبت نام همگی مشغول انجام وظیفه هستند و امیدواریم در روزهای باقی پیش رو نیز در خدمت عزیزانی باشند که خود را صالح می‌دانند و نهایتا یک انتخابات خوب، پرشور و سالم و بی دغدغه داشته باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha